Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Aktievekoolfilter Wat is de reden dat je de actieve kool in de oven stopt? Bij reactiveren van actieve kool moet je hogere temperaturen bereiken dan je oven kan leveren. (lees stukje thermische reactivering) |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Ik zou ze gewoon verkopen 🙂 |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Ik ook.... Mooie bubbels! Je schuim trekt wel sneller weg dan bij mij maar bij mij bubbelt hij minder. Mooie achtergrond ook! |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Erik, jammer dat je er niet bij kunt zijn, we zullen fotos maken ? kun je niet na je werk komen? Wij gaan wel door hoor! Ik moet op een beurs staan Jan en met mijn dubbele hernia is het al een crime ... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky volgens stookTV Gaat helemaal goed komen. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky volgens stookTV Heb je hem nog tussendoor geproefd? Succes met het verouderen. Mag ik vragen waarom je er kruidnagel en peperbolletjes aan hebt toegevoegd? |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky volgens stookTV Waarom zou je hem niet kunnen verdunnen? Hij zal iets lichter worden. Kijkend naar mijn voorraad whisky zie ik alle kleuren van strogeel tot diep bruin. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Mannen heel veel plezier aankomend weekend, ik zal aan jullie denken als ik aan het werk ben. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky volgens stookTV Misschien eens zonder kruidnagel en peperbolletjes proberen? En verdunnen naar laten we zeggen 40-45% |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Sorry voor de topic titel..... 🙂 |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Filter bouwen Waar heb je deze gekocht? Bij Lovebrewing maar Stookwinkel kan hem ook leveren als ik me niet vergis. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Filter bouwen Dat is om de eventuele losse deeltjes eruit te spoelen. Nee bij de EZ filter blijft alles perfect schoon. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Filter bouwen Ik gebruik zelf een ander type koolfilter (EZ filter van Still Spirits) en daarbij moet ik eerst een paar liter water door de kool laten lopen. PVC en alcohol levert giftige stoffen op. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Filter bouwen Pvc en alcohol is niet aan te raden. En wat voor kool gebruik je? |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Ik heb hem niet gewonnen 🙁 |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |