Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Nieuwe speeltjes! Mooi zo'n modulair systeem waar steeds weer nieuwe dingen bij komen. Hun R&D zit niet stil 🙂 Alle discussies in andere draadjes over al dan niet temperatuur gecontroleerd vergisten; Peter geeft ... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Mash klaar?? Jij rekent je wel rijk Rob 😉 Ik reken altijd met 0,1325 en tel er ook geen 0,3 bij op. Of heeft die 0,3 te maken met de toename wanneer je suiker omgezet wordt in CO2 in je fles(je)? |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Schoonmaken vergistingsvat 😉 |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Schoonmaken vergistingsvat Het onderwerp is "reinigen vergistingvat", het gaat toch helemaal niet over veel geld uitgeven (overigens wat kost een beetje sulfiet en citroenzuur??). Het is ook niet de felheid die mij stoort ma... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! 🙂 |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Schoonmaken vergistingsvat Allemaal onzin. Onnodige barrière's om met deze hobby te beginnen. Het is maar een ambacht en vroeger hadden ze ook geen metertjes. Laat maar gaan dat komt wel goed. En zo niet, dan doe je het opnieuw... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Schoonmaken vergistingsvat Vreemde conclusie. De kans op besmetting is klein maar voorkomen is beter dan.... niet meer te genezen. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Welk klaringsmiddel voor een suikerwash? Klopt maar wanneer je middenloop niet is wat je ervan verwacht had? Dat is wat ik hier regelmatig lees. Turbogist is een leuk product maar kwalitatief is het niet echt geweldig en op alle internationa... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Welk klaringsmiddel voor een suikerwash? Geurtjes in de alcohol komen alleen door fouten tijdens de vergisting. Daar heb je helemaal gelijk in. Hoe het precies zit met filtreren boven de 50% weet ik niet maar ik geloof je direct dat het wel... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum Dunderpit (titel aangepast) bewijs 🙂 |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Tilt hydrometer pure comercie, ik had zo'n mooie Dat is het hele verdienmodel van Mr. Gates, om de haverklap vernieuwen en je het gevoel geven dat je met oude troep werkt en ook nog eens stoppen met updates. |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Welk klaringsmiddel voor een suikerwash? ik dacht dat aktieve kool geen invloed heeft op bijna zuivere (92%) alcohol, maar dat je dit eerst moet verdunnen tot onder de 50% voordat aktieve kool begint te werken. Klopt! De onzuiverheden hebben... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Welke gist voor welk resultaat ? Ik vermoed dat de actieve kool naar de bodem zakt en daar rustig blijft liggen terwijl de ongewenste geuren en stoffen boven de kool ontstaan. Denk niet te licht over het heractiveren van kool. Hoe be... |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Klimaatkast maken. Erik, je kunt maar één keer zo'n app op je smartphone zetten. Bij het aanklikken van deze app gaat hij de Tilt zoeken. Volgens jouw mening zou je daarna de keuze uit 2 Tilt's moeten krijgen van versch... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Schoonmaken vergistingsvat StarSan hoeft niet nagespoeld te worden! |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |