Forum antwoorden aangemaakt

RE: Schoonmaken vergistingsvat

Nou..... zo lezende merk ik toch heel veel lieden die klagen over "bijsmaakjes", "vreemde geurtje"..... wellicht is hygiënisch werken dan een optie?

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Klimaatkast maken.

Rob, jij hebt ook geen tafelmodel koelkast maar een veel grotere. Waarom zal een tweede Tilt niet werken? Je kunt er toch meerdere op aanmelden (verschillende kleuren)

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: Schoonmaken vergistingsvat

Dat is ook mijn methode. Let wel op dat je niet met het schuur gedeelte van het sponsje je vat schoonmaakt, dat laat krasjes achter en daar kunnen weer makkelijk bacteriën in gaan zitten (maar bij geb...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Ik heb ook een emmer van stookwinkel maar dat past net niet in een klein koelkastje vandaar dat ik een ander vat heb aangeschaft en deze past net. Ander voordeel, hij sluit beter af en omdat hij een d...

9 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Ik ga binnenkort mijn Barrel 674 bottelen, heeft bijna 1 jaar op vat gezeten.

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: stookwijn met teveel suiker

Is wachten tot deze gist is uitgegeten en daarna eventueel gist toevoegen(herstarter ??) misschien een optie ....Gewoon kijken wanneer de batch gestopt is SG meten en dan eventueel gist toevoegen........

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

Precies Jan. Het wordt ook nog eens verdund. Alcohol is ook giftig en zelfs water kan giftig zijn. Het is niet de stof maar de dosis die mate van toxiciteit bepaalt.

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Ik heb een 31 liter vat in een tafelmodel koelkast. Dit model: Omdat onderin de koelkast een bult van de motor zit past dit model precies wanneer je het rooster in de onderste richel zet.

9 jaar geleden

Het is het proberen waard.

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Het is een mix van gist en voedingsstoffen, hopelijk krijg je de juiste balans. Advies is altijd om hele zakjes te gebruiken.

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Verdwenen klimaatkast Topic

Was dat een apart topic of zit het ergens verborgen in een ander topic?

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden

Zou je dan ook niet te veel gist (en gistvoeding) kwijt raken?

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Volgens mij blijf je met veel restsuiker zitten.

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Stook vergunning aanvraag

Bier mag je stoken voor eigen gebruik en dus niet verkopen. Bier mag je ook niet stoken Rob, enkel brouwen 😉

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Daar zit hetzelfde naaldventiel op, het zorgt enkel voor het vangen van drukverschillen wanneer er bv een toilet wordt doorgespoeld of ergens in huis een kraan wordt open gezet.

9 jaar geleden
Pagina 295 / 343