Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Welke gist en welke appelsap heb je gebruikt? |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Bij mij ook 😉 Vroeg me af waarom je 1 kg zou toevoegen maar dat is dus om een zoetere cider te maken. Omdat ik niet van die zoetstoffen houd kwam dat niet bij me op. |
9 jaar geleden |
|
RE: Vraag over eindproduct Ik dacht eerst dat het een Blue Curacao was. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Wat een mooie "plop" gevolgd door een wolkje CO2 en gespetter wanneer het glas bijna vol is! Hoeveel suiker per liter heb je toegevoegd voor de CO2? Wat bedoel je met 1000 gram onvergistbare suike... |
9 jaar geleden |
|
RE: Zelf alcohol maken tbv olie Ik ben het met je eens Pothead. Er zijn topics in de categorie "Het Café (praathuis)" ga daar lekker los. Soms is door de bomen het bos niet meer te zien laat staan de informatie. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Techneut, jij hebt geen klimaatkast toch? Wat ik zou doen is toch proberen de temperatuur wat lager te houden (ventilator met ij-packs?). Dan heb je minder kans op ongewenste estervorming. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Vraag over eindproduct Teveel aan gistvoedingsstoffen kan een blauwe kleur opleveren. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Een geïntegreerde hydrometer zou best kunnen, krijg je een soort Beer Bug. Of een koolzuurbellenteller (lekker veel woordwaarde 🙂 ) |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Ik ben wel benieuwd naar de uitbreidingen/aanvullingen voor de toekomst... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Ik had het de laatste keer ook en dacht dat de silicone ring goed zat. Bleek dus niet helemaal goed te zitten. |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Stook Avondturen Ray Met vloeibare kool moet je ook klaren. Na geklaard te zijn is de stookwijn helemaal helder. |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Op welke grond zouden ze hem tegenhouden? Er is niets illegaals aan zo'n Tilt. Hij komt gewoon door de douane en dan staat voor je het weet de postbode voor de deur met het vriendelijke verzoek om gep... |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Door de douane komt hij sowieso. Wel contant geld hebben voor de postbode wanneer hij afgeleverd wordt. |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Dat zal de volgende batch worden dan want het zit al in de flesjes 🙂 Je krijgt dan wel een platte cider ipv een sprankelende cider denk ik. |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Rijpen op eiken gaat hem niet worden maar meer geduld..... vooruit dan. |
9 jaar geleden |