Forum antwoorden aangemaakt

RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Jan, jij hebt gewoon een Tilt nodig 😉 De vergisting was ook langzaam op gang gekomen dus ik denk dat hij inderdaad meer tijd nodig heeft. Maar het is geen straf om iedere dag een flesje te proberen.

In forum Bier, Wijn en overige dranken

9 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

Erg informatief filmpje, kunnen ze bij Imake nog wat van leren. Volgens Richard komen er nog meer uitbreidingen cq aanvullingen in de toekomst 🙂

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Bij mij duurde het ook bijna twee dagen voordat e.e.a. goed op gang kwam. Er gaat niets boven een mooie rustige vergisting. Leuk he zo'n Tilt!

9 jaar geleden

Ben benieuwd naar het resultaat Rob. Ik ben gaan bottelen toen mijn Tilt 0.998 aangaf. De bubbels vind ik na 5 dagen nog iets te weinig (150 gram op 20 liter toegevoegd). Hoop dat het toch iets meer g...

9 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Ik heb maar weer een ijskoud cidertje opengetrokken (er zit al wat meer prik in)

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: Tilt hydrometer

Nee in rietsuikermelase werkt hij niet........ uiteraard wel

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: Rum van melasse stoken

Ik ga hem gelijk poetsen 😉

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Tilt hydrometer

Mooie info, wellicht ook eens gaan proberen.

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: opleiding hasselt

Ik vind 2000 wel meevallen, ik heb kortere cursussen gevolgd waar ik helemaal niets mee kan die duurder waren.

9 jaar geleden
RE: opleiding hasselt

Precies, anders reed iedereen in dezelfde auto (daar zitten overigens ook hele dure exemplaren bij die precies hetzelfde doen als de goedkopere namelijk van A naar B rijden 😉 ) en hadden we allemaal d...

9 jaar geleden

We hebben het toch over ethyleen- of propyleen glycol? Dat is toch niet zo gevaarlijk, de autoshops staan er vol mee.

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Goeie en nuttige info, ik ga me er eens in verdiepen.

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Het simpel aansluiten van eventueel een tweede fermenter vind ik ook wel "koele" optie.

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Ik had hem al gezien Rob. Vind de koeler van Grainfather mooier.

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Ik zal mijn maatje eens raadplegen die in de chemie zit, die kan wel wat voor me regelen. Tenslotte drinkt hij ook mijn bier en borrels op 😉 Ik ben al aan het aftellen....

In forum Grainfather

9 jaar geleden
Pagina 299 / 343