Forum antwoorden aangemaakt

RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Ik denk dat die 10 liter gebaseerd is op 40% alcohol. Wanneer je 6 liter wijn hebt van b.v. 12% dan houd je een ongeveer gelijk volume over waar geen alcohol in zit.

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Jan, volgens mij is er toch wel een minimum, dit is wat ik in de manual heb gevonden WHAT IS THE MINIMUM VOLUME REQUIRED IN THE 30 L (8 US GAL) BOILER? 10 L (2.6 US Gal) is the minimum volume possib...

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: opleiding hasselt

Chris, jouw manier is ook een goede authentieke manier om je hobby te beleven. Het leuke is dat we allemaal dezelfde hobby uitoefenen maar er allemaal op een andere manier mee bezig zijn

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Ja dat is heel simpel Rob. Je kunt per gisting een naam opgeven en dan je e-mail adres posten op de cloud. Dat is op het tweede tabje of bladzijde op je app. Ik geloof dat je enkel g-mail en hotmailad...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

9 jaar geleden
RE: opleiding hasselt

waarom een opleiding/ cursus voor destillateur volgen? het vallen en opstaan, fouten maken en er van leren heeft toch juist zijn charmes. waarom alles voorgekauwd krijgen en perfect willen doen? Omd...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden

Ik had vanavond een flesje koud gezet omdat ik nieuwsgierig was naar het resultaat. Zondagmiddag gebotteld dus nog maar kort hergist. De psst viel erg tegen en de bubbels ook. Hoop dat er over een paa...

9 jaar geleden

Als dat maar goed komt..... 😉 Voor je het weet is hij er.

9 jaar geleden
RE: Gin stoken ( verse of gedroogde kruiden )

Korianderzaad kun je beter kneuzen dan malen 😉

In forum Recepten

9 jaar geleden

Ook je gegevens naar de cloud sturen, dan kun je eea mooi volgen in een excel-bestandje.

9 jaar geleden
RE: Help! Ik wil heldere likeur

Geeft stevia nog een (extra) (bij) smaak? Zo vind ik de andere zoetstofjes zoals bijvoorbeeld natriumcyclamaat en sorbitol erg vies.

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Rob, wat is er leuker dan de metingen van de Tilt in de gaten te houden met een lekker glas cider op een zomerse dag? 1072 Zeg je, heb je suiker toegevoegd? Veel plezier met je Tilt, leuk speeltje...

9 jaar geleden

En wat is je eerste indruk van het boek?

9 jaar geleden

Hoi Dirk, dat is een straffe cider geworden 😉 Ik denk dat het suiker percentage van de appelsap van Colruyt en Lidl elkaar niet veel zullen ontlopen. Mijn startdichtheid zonder suiker was 1.052 en met...

9 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

Ik laat me verrassen 🙂

In forum Grainfather

9 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

Kijk maar op stookwinkel.... 😉

In forum Grainfather

9 jaar geleden
Pagina 300 / 343