Forum antwoorden aangemaakt

RE: Klimaatkast maken.

Een heel mooi alternatief, je mist dan enkel de koelfunctie.

In forum Mijn installatie

10 jaar geleden
RE: Whisky mash maken met de Grainfather

Ik! Ik zal bij de volgende brouwronde proberen wat foto's te maken en te plaatsen.

In forum Grainfather

10 jaar geleden

Die heb ik ook overwogen. Zeker geen gekke oplossing ook al omdat ze geen licht uitstralen.

10 jaar geleden

Haha Rob dat valt wel mee hoor. Ik dacht ook die gloeilampen zijn straks nergens meer te koop dus laat ik maar alvast iets anders zoeken. Heb ook nog van die verwarmingsfolie overwogen maar een tuinka...

10 jaar geleden

Ik heb een soortgelijk kastje gemaakt Rob. Aan de achterzijde heb ik drie gekleurde stopcontacten gemonteerd en een stopcontact voor de sensor. Zo kan ik het kastje helemaal loskoppelen mocht dat nood...

10 jaar geleden

Daar heb jij weer gelijk in 🙂 Maar niet iedereen kan/wil prutsen en niet iedereen heeft er verstand van.

10 jaar geleden

Klopt, voor de € 7,70 zou je het niet hoeven te laten maar reken alle bijkomende kosten maar eens en dan wordt het toch een duur dingetje. Wago's zijn verbindingsklemmen voor de bedrading. Je kunt eea...

10 jaar geleden

Ik denk dat de Inkbird een hele mooie oplossing is. Een STC-1000 met bedrading, stopcontacten, stekkers, wago's en een nette kast heeft mij net zoveel gekost als een Inkbird. Wanneer ik ook lees dat j...

10 jaar geleden
RE: aardbeien op alcohol

Het vocht uit de aardbeien zal eea wel verdunnen denk je niet? Ik denk overigens dat je na een week of twee wel alle smaak uit je aardbeien zijn maar dat ligt ook aan het percentage van de alcohol. ...

In forum Likeuren

10 jaar geleden
RE: Meten en weten

Hij is al in Amsterdam.....

In forum Stookforum

10 jaar geleden
RE: Meten en weten

Nee volgens de track en trace zou hij nu ergens in San Francisco zijn of inmiddels in het vliegtuig. Dan duurt het hier ook nog even voordat alles ingeklaard is dus nog even wachten.

In forum Stookforum

10 jaar geleden
RE: Neutrale suikerwash niet neutraal te krijgen!

Wanneer het waterslot niet bubbelt maar in een ander vat wel dan zal het ergens lekken vrees ik.

In forum Stookforum

10 jaar geleden
RE: Een giststarter voor een betere vergisting van whisky of jenever wort

Een erlenmeyer kun je ook op het vuur zetten, dit bespaart je het steriliseren ervan en het afwassen van de pan 😉

In forum Gist vragen

10 jaar geleden
RE: Whisky recept 3

Ik neem aan dat je wel gaat maishen en spoelen zoals in dit recept staat. Voor het spoelen is het belangrijk dat de kafjes niet fijngemalen worden. De kafjes werken als filter. Wanneer je e.e.a. in de...

In forum Spirits

10 jaar geleden
RE: Ketel kopen

T 500 !?

10 jaar geleden
Pagina 322 / 343