Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Meten en weten Doe ik Rob. Als het goed is komt hij volgende week. |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Meten en weten Ik heb de Tilt draadloze hydrometer/thermometer besteld om eea nog beter en makkelijker te volgen. Kost een hoop maar dan heb je ook iets 😉 |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Klimaatkast maken. Gerdy, hoezo bij een niet werkende koelkast een aquariumverwarmer erin en done? Hoe koel je dan? |
In forum Mijn installatie |
10 jaar geleden |
|
RE: Klimaatkast maken. Er is geen noodzaak om een extra relais te moeten plaatsen. Je kunt het overwegen. Ik gebruik dat ook niet en alles werkt naar behoren. |
10 jaar geleden |
|
RE: Klimaatkast maken. Precies, zo heb ik het ook gedaan. Als verwarming gebruik ik een 50 watt kas-verwarming. Lageren gaat prima, macereren (en niet marcereren) lijkt me overbodig. |
10 jaar geleden |
|
RE: Recepten gezocht Betreft het 25 liter eindresultaat of 25 liter om te vergisten? |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Het grote van alles en nog wat topic Rob, sulfiet + citroenzuur is geen reinigingsmiddel maar een ontsmettingsmiddel. Het is m.i. zinloos om de ketel te ontsmetten, de oplopende temperatuur doodt de eventuele bacteriën en wilde gisten we... |
In forum Het Café (praathuis) |
10 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Jan is het niet handiger om de "follow" functie om te draaien? Om te voorkomen dat ik een overvolle mailbox krijg moet ik steeds na iedere post op het "-follow" knopje klikken. Met het stijgen van dee... |
10 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Jan, ik vind er nog een storend element aan het forum en wellicht dat je daar eens naar kunt kijken. Wanneer ik bij de ongelezen berichten op "laatste reactie" klik kom ik niet bij de laatste reactie ... |
10 jaar geleden |
|
RE: Wel of niet tevreden met de Still Spirits parrothead? Een omruil actie zou beter wezen zeker wanneer hij met de reflux wel goed werkt. Ik hoop hem over niet al te lange tijd te gaan gebruiken/testen. |
10 jaar geleden |
|
RE: Wel of niet tevreden met de Still Spirits parrothead? Kan nog wel even duren, heb het druk met andere dingen momenteel. Maar als het zover is meld ik het wel. |
10 jaar geleden |
|
RE: Wel of niet tevreden met de Still Spirits parrothead? Ik heb hem nog niet kunnen testen. |
10 jaar geleden |
|
RE: Mash bevat weinig tot geen alcohol Ja dat kan prima maar gebruik dan liever glucose, dat levert een mooier resultaat op. |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Mash bevat weinig tot geen alcohol Met een dobber kun je geen stookwijn meten 🙂 Wel met een vinometer. Maar wees gerust, er zit alcohol in. |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreffende de Grainfather mogen hier Misschien wel handig om onderstaande tekst hier te zetten.... Uit de manual (pagina 3) FOR USE WITH THE GRAINFATHER CONNECT ALL IN ONE BREWING SYSTEMThe Copper Dome and Alembic Condenser can be atta... |
In forum Grainfather |
10 jaar geleden |