Forum antwoorden aangemaakt

RE: Alle vragen en antwoorden betreffende de Grainfather mogen hier

De connect control box biedt meerdere mogelijkheden dus is best de moeite waard om aan te schaffen. De "oude" controller is niet meer of minder dan een STC200. Deze STC200 kun je weer prima (her)gebru...

In forum Grainfather

10 jaar geleden
RE: Zelfbouw RVS reflux kolom RVS

Ik denk enkel in dit topic. Het is ook erg lang op de vorige pagina 😉 Reacties zonder inhoud..... hmmm die zijn er meer terwijl er toch tekst te zien is.

In forum Mijn installatie

10 jaar geleden

Precies, ik was ook een reactie van mij kwijt.

10 jaar geleden

Klopt maar ik heb alles meermalen doorgespit en kan de laatste reactie van bv Betweter niet zien terwijl het overzicht aangeeft dat er een laatste reactie van hem is. En de laatste reactie van JohnDoe...

10 jaar geleden

Komen alle reacties nog wel door? Ik zie dat er nieuwe reacties zijn maar kan ze niet terugvinden.

10 jaar geleden

Met de Grainfather kun je prima destilleren alleen moet je wel even de gebruiksaanwijzing lezen en ook de connect control box hebben. Je een beetje verdiepen in de materie dus. Uit de manual ...

10 jaar geleden
RE: Wanneer is stookwijn uitgegist?

Wachten tot het helemaal is uitgegist. Als het nog met de zelfde snelheid borrelt is het nog niet klaar dus zou ik het deksel lekker dicht laten.

In forum Stooktips

10 jaar geleden
RE: Imake, de fabrikant van de T500 en de Grainfather komt bij jou op bezoek (als je dat wilt)

Klopt Rob, nav jouw promotie ben ik tot aanschaf van een T500 overgegaan. Ik zou het best leuk vinden om de mensen van Imake te ontmoeten maar mijn huidige (werk/werkeloos) situatie is zo onduidelij...

In forum Stookforum

10 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Bij mijn kolom (die geheel van koper is) is dat inderdaad van koper maar ik weet ook niet hoe dit bij de RVS kolom is. Toch zit er bij mijn koperen kolom ook een deel koperen zadels in.

10 jaar geleden
RE: Hulstbes(holly berry)

Zo leer je weer ieder dag.

In forum Stooktips

10 jaar geleden
RE: Hulstbes(holly berry)

Ik dacht zelfs dat hij (mild) giftig was en bij 20 bessen voor kinderen al dodelijk.

In forum Stooktips

10 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Ik spoel hem na gebruik schoon en haal alles er uit om af te spoelen. Verder heb ik Tarn-X gekocht in de VS om hem eens grondig te reinigen maar dat heb ik nog niet gedaan. Wanneer het lang gelede...

10 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreffende de Grainfather mogen hier

Kan ook zonder app hoor. De app is er enkel voor om het je nog makkelijker te maken en die app komt met name tot zijn recht wanneer je een recept vooraf programmeert.

In forum Grainfather

10 jaar geleden
RE: de hoeveelheid alcohol die uit de koeler komt gaat heel langzaam

Wat voor ketel heb je? Wat is langzaam? Hoeveel liter stookwijn gebruik je doorgaans en hoe lang doet je erover om dat te stoken. En last but not least, hoe hoog is je percentage?

In forum Stookforum

10 jaar geleden
RE: Basis distillaat van suiker en Turbogist

Waar het gistvat niet openen verhaal vandaan kwam. Weet ik niet Ik denk dat dat komt door je opmerking dat er geen water in je waterslot zit, dan is er dus een open verbinding met de buitenlucht.

In forum Spirits

10 jaar geleden
Pagina 325 / 343