Forum antwoorden aangemaakt

RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Wanneer je problemen hebt met het drukverschil (bv wanneer iemand in huis water tapt of het toilet doorspoelt of wanneer de wasmachine of vaatwasser draait) kun je het best bovenstaand kleinood aansch...

In forum Mijn installatie

10 jaar geleden
RE: Stel je even voor

.... en wanneer je wilt gaan macereren zullen er meer smaken sneller opgenomen worden.

In forum Stel je even voor...

10 jaar geleden
RE: Basis distillaat van suiker en Turbogist

Voorzichtig overhevelen zodat het bezinksel achterblijft.

In forum Spirits

10 jaar geleden
RE: 2 x stoken

Ik ben geen fruit stoker maar ik denk dat de meesten het maar 1 keer stoken.

In forum Stooktips

10 jaar geleden
RE: Rusten

Fles met stop erop (anders verdampt de alcohol) of op een eiken vat.

In forum Stooktips

10 jaar geleden

Ja dat is ook de bedoeling van twee keer stoken. Er zijn zelfs producten die drie keer gestookt worden. Je was als het ware de alcohol. Zo heb ik een suikerwash die waar ik een bijsmaak aan had drie...

In forum Stooktips

10 jaar geleden
RE: Rusten

Moeten hoeft niet natuurlijk maar eea wordt wat zachter als je het een tijd(je) laat rusten.

In forum Stooktips

10 jaar geleden

Met tweede stook wordt bedoeld dat je het na een eerste stook verdund tot ongeveer 40% en dan nogmaals stookt. Dus niet bij de stookwijn gooien maar eerst alles een keer stoken. Vergeet dat verdunne...

In forum Stooktips

10 jaar geleden

Je kunt toch die ene thermometer in de gaten houden!? Als die richting de 50 graden gaat dan laat je je koelwater langzaam lopen. Je ziet dan dat de thermometer terug loopt en daarna weer langzaam omh...

10 jaar geleden

Zo doe ik het ook.

10 jaar geleden
RE: Regenwater - brouwwater – leidingwater (Overgenomen van: Jean-Pierre Bylard)

Dat klopt Jantje maar er zit wel een maar aan. CafeΓ―ne zorgt er wel voor dat vocht het lichaam sneller verlaat dus je moet dat dan weer sneller aanvullen.

In forum Stooktips

10 jaar geleden
RE: Regenwater - brouwwater – leidingwater (Overgenomen van: Jean-Pierre Bylard)

Ja uiteraard dehydrateren ..... goed gezien JohnDoe πŸ˜‰ Dat van je waterkoker kan ik enkel beamen, in mijn koffiemachine heb ik dan ook een waterfilterpatroon om minder te hoeven ontkalken. Bij het br...

In forum Stooktips

10 jaar geleden

Wanneer je veel koffie en/of alcohol drinkt moet je dit compenseren door extra water te drinken. Koffie en alcohol hydrateren namelijk het lichaam. Het lichaam droogt uit. Dit uitdrogen (van de hersen...

In forum Stooktips

10 jaar geleden

Van leven ga je dood πŸ˜‰ Calcium en magnesium in kraanwater is enkel vervelend voor apparaten waar het zich op afzet.

In forum Stooktips

10 jaar geleden

Calcium en magnesium zijn onmisbare mineralen voor het menselijk lichaam. Je kunt ze wel uit je water halen maar je zult ze toch op een andere manier binnen moeten krijgen. Is alcohol consumptie we...

In forum Stooktips

10 jaar geleden
Pagina 328 / 343