Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Ja dat is het cafe. Uiteraard heb ik het Volkomen Stookboek, wat Stookwinkel allemaal niet levert 🙂 Ik wist al dat hij de auteur van het Volkomen Stookboek is. |
In forum Het Café (praathuis) |
10 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Ik kan helaas niet mee naar Lubberhuizen & Raaff, had me ook leuk geleken wat gezichten te zien. Vraag haar maar eens goed uit. Ze vertelde me ook dat ze een jenever maken met ingekochte alcohol m... |
10 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Ze vertelde het me toen ik er op bezoek was. Staat overigens ook op hun site dat het eigenlijk een maceraat is. Volgens mij macereren ze het eerst en stoken het vervolgens nogmaals (maar dat weet ik n... |
10 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Jan de frambozen eau de vie van Lubberhuizen & Raaff is eigenlijk een maceraat. Dit komt omdat de smaak bijna niet over te halen is. (bron: Ylva Raaff) |
10 jaar geleden |
|
RE: Startproblemen. Alles kan maar ik zou het niet doen. Het komt nu wel op gang. |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Oude wijn recupereren ( stoken) Liebfraumilch is een zoete wijn. Zou het kunnen dat de suikers aangebrand zijn? |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Oude wijn recupereren ( stoken) Ik weet niet hoe je het gestookt hebt maar ik heb van 16,5 liter zeer slechte wijn een prima brandy gestookt. Eerst een spirit run en vervolgens terug verdund. Een tweede keer gestookt en cuts gemaakt... |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: aktieve kool Ik heb nog EZ filter cartridges maar als die op zijn kan ik ze toch wel op verzoek bestellen? |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: aktieve kool Op verzoek zal eea zeker te leveren zijn verwacht ik. |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: aktieve kool Die van de airstil is een andere, deze is voor de inline of de EZ filter |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: aktieve kool Ik gebruik deze koolfilters in dit systeem |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Ik zag ook weer mailtjes, tijd om alles weer op "unfollow" te zetten 😉 |
10 jaar geleden |
|
RE: De ouderdom en kwaliteit van vele dranken verbeteren Mooi! Ik vind ze echt een stuk beter dan de Top Shelf serie. |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
10 jaar geleden |
|
RE: De ouderdom en kwaliteit van vele dranken verbeteren De Whiskey en Gin uit de Classic lijn van Still Spirits is niet voor 2,25 liter maar voor 1,125 liter. Of komen de foto's van de site niet overeen met de verpakkingen die je aanbiedt? Als het voor 1,1... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
10 jaar geleden |
|
RE: Elektrisch vs. Brander Helemaal mee eens! |
10 jaar geleden |