Forum antwoorden aangemaakt
|
E-mail notificatie uitzetten Hoe kan ik de e-mail notificatie uitzetten? Hoe meer ik post/reageer, hoe vaker ik een notificatie krijg in mijn mailbox. Omdat ik toch regelmatig op het forum kijk zou ik hier van af willen. Hoe doe ... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Rijpen Vanaf een maand of drie zou het al behoorlijk goed moeten zijn maar ik laat het zeker een jaar in het vat. Voorbewerken: 48 uur koud water erin laten zitten, leeg laten lopen en vullen met Whisky. Het... |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Basis distillaat van suiker en Turbogist Heb je een SG meting gedaan? |
In forum Spirits |
10 jaar geleden |
|
RE: Glycerine (glycerol) Rum zou ik ook het meest voor de hand liggende vinden. Ik werd getriggerd door de whisky-profilering-kit. Ik heb de handleiding gedownload en zie dat voor het maken van een aantal commerciële klonen ... |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Glycerine (glycerol) Dat idee heb ik ook.Mijn vraag was eigenlijk meer of er mensen zijn die glycerine gebruiken in hun stooksels waar geen essence gebruikt wordt en wat hun ervaringen zijn. Dus gebruik in whisky, eau de ... |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Glycerine (glycerol) Heel veel suiker toevoegen....?! Gelatine toevoegen.....?! Maar dat wil je niet 😉Glycerine haalt het "scherpe" kantje van je alcohol, het zou te vergelijken zijn met het natuurlijke verouderingsproces... |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Glycerine (glycerol) Dat begreep ik ook. In de whisky-profile-kit van Still Spirits zit ook een flesje (dit is ook los verkrijgbaar). Het zou een voller mondgevoel opleveren en eea "zachter" maken. |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Installatie
|
In forum Mijn installatie |
10 jaar geleden |
|
RE: Een hele domme beginnersvraag? Vergist je kristalsuiker, dextrose of glucose dan krijg je een neutrale alcohol.Wil je een whisky of een eau de vie maken dan doe je dat van respectievelijk mout of vruchten. Je distilleert whisky en ... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Grainfather connect - "nieuwe control unit" PB gestuurd. |
10 jaar geleden |
|
RE: Grainfather connect - "nieuwe control unit" Graag gedaan.De Nederlandstalige handleiding wil ik wel van je hebben.Mijn eerste indruk is dat het een mooie aanvulling is. De connectie met de iPhone is meteen gemaakt wanneer je op "connect" drukt.... |
10 jaar geleden |
|
RE: Grainfather connect - "nieuwe control unit" Niet een heel boekwerk maar ook te vinden als pdf |
10 jaar geleden |
|
RE: Grainfather connect - "nieuwe control unit" Klopt, maar ik heb een iPhone dus kan aan de slag. |
10 jaar geleden |
|
RE: Grainfather connect - "nieuwe control unit" Uiteraard, eerst een beetje stoeien met de nieuwe app. |
10 jaar geleden |
|
RE: Grainfather connect - "nieuwe control unit" Ik heb vandaag mijn nieuwe Grainfather connect control box ontvangen. |
10 jaar geleden |