-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Vevor vraagje" – 3 jaren, 3 maanden geleden
Het is maar net wat je gaat maken met de ketel . Voor veel dranken is het niet nodig. Als beginner zou je hem beter kunnen verwijderen. In toekomst komt dat vanzelf wanneer je hem echt nodig zal hebben …. Meer lezen»
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Kan ik dit nog wel stoken?" – 3 jaren, 3 maanden geleden
Oorzaak komt door verschillende mogelijkheden zoals vuil product , slechte gisting of slecht gist , vuil materiaal gebruikt , te vaak deksel eraf of erin geroerd, te lang gewacht met verwerken na vergisten . .zolang er geen zwarte of Schimmel… Meer lezen»
-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "T500 wordt niet meer warm" – 3 jaren, 3 maanden geleden
Jammer om te horen dat de dag er anders uit kwam te zien dan gehoopt. Maar het is absoluut het aankeoeken dat ervoor gezorgd heeft dat de thermische beveiliging is aangegaan. Je kunt hem inderdaad pas weer gebruiken als de… Meer lezen»
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Volledig recept whiskey maken" – 3 jaren, 4 maanden geleden
@martin74 als je op google zoekt en 40 of 50 liter pan rvs intoetst dan krijg je heleboel aanbiedingen.
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Volledig recept whiskey maken" – 3 jaren, 4 maanden geleden
@alchemist zo simpel is het.
-
Robbert vind forumbericht "Volledig recept whiskey maken" – leuk 3 jaren, 4 maanden geleden
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Gistvoeding rum" – 3 jaren, 4 maanden geleden
@ahelmons de havermout uit de winkels kun je even laten wellen in heet water . Na afkoelen toevoegen.
Deel van Het eiwit deel word door verwarmen omgezet in aminozuren waar gist zich op voed -
Robbert antwoordde op het onderwerp "Eerste zelf bouwketel" – 3 jaren, 4 maanden geleden
@lambik netjes. Een zij uitstroom zou voor flow toch stukje 22 met een 35a 45 graden bocht naar beneden en dan naar 15 . .
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Voorbereiding voor kleine workshop in januari." – 3 jaren, 4 maanden geleden
@alchemist 45 gr maakt makkelijker verwerken en geeft bredere smaak palet maar cruciaal niet perse. Meer water en sneller je alfa aanspreken .
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Voorbereiding voor kleine workshop in januari." – 3 jaren, 4 maanden geleden
@lemmy op de workshop heb je meegewerkt en samen een beslag tot een perfect eind product weten te brengen . Dus thuis gaat het jou ook lukken ! Alle vertrouwen heb ik daarin . Rogge haver en mais is geen… Meer lezen»
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Eerste zelf bouwketel" – 3 jaren, 4 maanden geleden
@lambik hangt af van totale stijg hoogte van de damp . En totale condensatie oppervlakte .
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Eerste zelf bouwketel" – 3 jaren, 4 maanden geleden
- @lambik ik had dat al door dat het 80 mm was . Ja dan 24 cm is dan een goede verhouding
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Eerste zelf bouwketel" – 3 jaren, 4 maanden geleden
@lambik dat zou een goede verhouding zijn
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Eerste zelf bouwketel" – 3 jaren, 4 maanden geleden
@lambik voor een whisky kop op 50 liter 4 tot 9.inch dus 11tot 24 cm vanaf de flens .
Afhankelijk ook van de diameter van de kop. -
Robbert antwoordde op het onderwerp "Voorbereiding voor kleine workshop in januari." – 3 jaren, 4 maanden geleden
@rudy68 mooi resultaat.
-
Robbert vind forumbericht "Voorbereiding voor kleine workshop in januari." – leuk 3 jaren, 4 maanden geleden
-
Robbert vind forumbericht "Voorbereiding voor kleine workshop in januari." – leuk 3 jaren, 4 maanden geleden
-
Robbert vind forumbericht "Voorbereiding voor kleine workshop in januari." – leuk 3 jaren, 4 maanden geleden
-
Robbert vind forumbericht "Voorbereiding voor kleine workshop in januari." – leuk 3 jaren, 4 maanden geleden
-
Stephan vind forumbericht "De Winexpert wijnpakket ervaring" – leuk 3 jaren, 4 maanden geleden
- Meer laden