Vond forum berichten leuk
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Deze komt ook |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
4 jaar geleden |
|
RE: Absinth recepten uit werkboek 1863 @murmillo Dit was het officiële filmpje |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: Onlangs gespot in de winkel @odevie ik weet niet waar jullie vergistings vaten staan maar die van mijn staan in de woonkamer en daar is nu een gemiddelde temperatuur van 23 graden, en dat is prima. Ik hoef dus niet te verwarmen... |
In forum Vraag en aanbod |
4 jaar geleden |
|
Onlangs gespot in de winkel Gelijk een test om te kijken of het posten met foto,s lukt bij de Hornbach zag ik op de aguarium afdeling deze filter ringen van keramiek welke volgens mij gebruikt kunnen worden als raschiringen, dez... |
4 jaar geleden |
|
RE: Absinth recepten uit werkboek 1863 @glennfiddich meeste mensen kennen momenteel eigenlijk alleen de smaak van de modernere commerciële absinth's omdat jaren lang het niet meer gemaakt werd. In begin vorige eeuw zijn de absinth producen... |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: Rum runners Melasse "wassen" met de T500 WhatsApp-Image-2021-12-28-at-10.11.06.jpeg |
In forum Stooktips |
4 jaar geleden |
|
RE: Onlangs gespot in de winkel Ook zag ik op you tube een idee om je vergistingsvat op temperatuur te houden met een aquarium thermostaat, ik moet zeggen na zelf te hebben getest dat de mash op gewenste temperatuur is 4.jpg |
4 jaar geleden |
|
RE: Fruitig luchtje graanvergisting @mccorner ik had tijdje terug een topic en filmpje over sourmash gemaakt . Daar is weinig reactie en intresse in geweest anders was daar misschien ook wel het kaam verhaal naar Boven gekomen. Want ook... |
In forum Gist vragen |
4 jaar geleden |
|
RE: Fruitig luchtje graanvergisting @stookje kaam is een soort van oppervlakte schimmel ontstaan door zuurstof en snel delend gist aan oppervlakte. Dit kan een aparte lucht geven. Beetje wijn achtig . Niet meteen onaangenaam. Zolang h... |
In forum Gist vragen |
4 jaar geleden |
|
RE: Absinth recepten uit werkboek 1863 Al merk ik al snel dat dit zeker niet zo simpel is als het lijkt. Blijkbaar verschilden de inhoudsmaten per streek, per soort goederen en per land: Om gek van te worden. Lang leve het metriek stelse... |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: Absinth recepten uit werkboek 1863 @rumo is nog goed bitter ook, maar vind ik wel lekker op z'n tijd. Wel minder hard en zachter voor keel geworden. |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: Lemon lime met grainfather & dome @murmillo een kussenslopen werkt prima en als je een hele grote ketel heb een dekbedovertrek 😆 |
In forum Grainfather |
4 jaar geleden |
|
RE: Absinth recepten uit werkboek 1863 @rumo door de engelwortel iets te minderen en wat meer limoen toe te voegen zal de bittere smaak minder zijn. Ook wanneer je de absinth inschenkt en er een schijfje limoen in uit te persen zal het min... |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: Absinth recepten uit werkboek 1863 @pikketanus dat geef mij weer hoop wand die van mij was heel bitter 😖 ik durf het nog niet te proberen. Drie jaar op de fles is heel gebruikelijk. |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: Absinth recepten uit werkboek 1863 @mccorner mee eens! En zoals hier boven ook aangegeven wordt doet tijd wonderen. Mijne staat al ruim jaar en is heerlijk zacht geworden |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |