Vond forum berichten leuk
|
RE: Absinth recepten uit werkboek 1863 Het absinth recept van Robbert uit de Tiny's kan ik in ieder geval iedereen aanraden 😍 |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: ‘Ne kelder vol zoer beer Een maandje na het bottelen eens proeven (voor zover dit gaat met een verkoudheid), het bier heeft totaal geen schuim 🤣. Ik heb de p.H. gemeten en deze is in ieder geval onder de 3,8 , ik had ... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
4 jaar geleden |
|
RE: Absinth recepten uit werkboek 1863 @robbert Heb je daar een voorbeeld van? Google afbeeldingen geeft me met "Turk's head still" wat foto's van geknoopt touw en wat kroegen in Engeland met die naam, die er trouwens wel gezellig uitzien. |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: Absinth recepten uit werkboek 1863 @murmillo nee de tiny is niet pontaliers. maar wel een origineel recept uit oude tijd. ( Er waren diverse producenten in veel steken met een eigen inbreng. / Aanvulling op de standaard basis van ) |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten De bourbon heeft net de tweede overhaal gehad, vanwege de eerdergenoemde verkoudheid moeilijk de smaken te pakken te krijgen tijdens het destilleren maar zoete tonen voornamelijk. Op lichtelijk gebran... |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten De haver whiskey is gebotteld, opbrengst minder dan gehoopt met een kleine liter van 43%, tijd om deze te laten rijpen op fles voor minimaal zes maanden voordat ik deze proef. Vanwege een verkoudheid ... |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: 2 rvs melk ketels te koop. Foto van ketel uit oud hobby stook boekje als voorbeeld van een simpele werkende ketel . IMG_20220306_1654545092.jpg |
In forum Vraag en aanbod |
4 jaar geleden |
|
RE: Absinth recepten uit werkboek 1863 @murmillo pontalier recept heeft mijn persoonlijke voorkeur Staat ergens anders op forum . Ik heb verschillende absinth's in kelder. Ik gebruik geen moderne absinth recepten van na de absinth wet . ... |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: in wat bewaren jullie je eindproduct? 5 liter flessen, literflessen Ikea, andere flessen met deugdelijke dop. |
In forum Stookforum |
4 jaar geleden |
|
RE: in wat bewaren jullie je eindproduct? Gezien ik meer een rum / cognac / Whisky stoker ben gaat her merendeel in vaatjes, maar ik verzamel met behulp van vrienden en collega's vooral wijn flessen met draaidop werkt perfect. |
In forum Stookforum |
4 jaar geleden |
|
Misschien interessant Misschien leuk na te lezen. Still-Drawings.pdf |
In forum Het Café (praathuis) |
4 jaar geleden |
|
RE: Misschien interessant ?? Taming_wild_yeast_potential_of_conventio.pdf |
In forum Het Café (praathuis) |
4 jaar geleden |
|
RE: Einde hobby Catnip @robbert komt voor de bakker! Bedankt voor de uitnodiging ! |
4 jaar geleden |
|
RE: Einde hobby Catnip In elk geval netjes afgerond. Hulde! |
4 jaar geleden |
|
RE: geen Wijnkelder maar Geuzekelder Heb nog net voor nieuwjaar een 100 flessen G(u)euze ,extra, bij de Prik&Tik gehaald. Lees nu de prijzen en denk,"zjust op tijd gekocht". De prijzen gaan sinds Januari steeds verder door het dak. E... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
4 jaar geleden |