Vond forum berichten leuk
|
Vereenvoudigen schroten moutmolen Om t schroten met een handmatige moutmolen te vereenvoudigen heb ik in een plank een gat gezaagd. Vervolgens de moutmolen met de schroefbevestiging op de plank. Vervolgens onderzijde van een plastic z... |
In forum Mijn installatie |
5 jaar geleden |
|
RE: Voorstelrondje @sjuul Welkom. Whisky laat zich natuurlijk t liefst stoken in een whisky ketel. Andere type (liefst koper idd) ketels kunnen ook, maar zijn iets minder ideaal voor whisky. Dat wilt dus niet zeggen dat... |
In forum Stel je even voor... |
5 jaar geleden |
|
RE: Meer fruit concentraten bij Stookwinkel @stookforum jammer van de framboos en kers, maar abrikoos lijkt me ook heerlijk. Kweepeer ben ik wel benieuwd naar, aangezien ik er niet echt bekend mee ben.. ook nieuwschierig naar de pruim, hoeverre... |
In forum Stookforum |
5 jaar geleden |
|
RE: De Winexpert wijnpakket ervaring Ik heb ze in de klimaatijskast gezet en straks eens kijken wanneer ze gaan borrelen. Naamloos-2.jpg |
In forum Bieren en wijnen |
5 jaar geleden |
|
RE: plaato ehhh nog geen tijd gehad en heb op het moment nog niks te vergisten staan, druk bezig geweest met zonnepanelen uitzoeken en bestellen en ook met mijn andere hobby, dus het zit er even niet in 🙂 er gaa... |
In forum Het Café (praathuis) |
5 jaar geleden |
|
RE: Zure Cider Afgelopen vrijdag in Malmedy geweest met wat vrienden, met z'n vijven want er was een positief corona geval. De cider hebben we als eerste geproefd met de nodige opmerkingen om de verwachtingen te tem... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
5 jaar geleden |
|
RE: ‘Ne kelder vol zoer beer @pikketanus Molenwinkel was een goede suggestie, heb bij een andere molen 2,5 kg verpakking van biologisch geteelde tarwe gevonden. Ik heb zelf ook bij de molenwinkel besteld die je aangeeft en von... |
5 jaar geleden |
|
RE: plaato @ruud1 Werkt ie al Ruud? Ik word een beetje ongeduldig.... |
5 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? @murmillo ook goed bezig. |
5 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? @alchemist de tijd maakt het echt beter. En zoals jij ook weet de basis van een perfecte drank is een goede alcohol. . dus geen suiker en turbo gist alcohol |
5 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Vandaag maar weer eens een kuidenbitter op tafel . Ongelooflijk wat rijping doet met smaak als de tijd verstrijkt. Het begon als een experiment tijdens een visite van een zuiderling en een noorderling... |
5 jaar geleden |
|
‘Ne kelder vol zoer beer Na tweeënhalf jaar de Grainfather in mijn bezit te hebben heeft deze nog steeds geen hop gezien, iets wat in m’n vriendenkring en bij de collega’s wel eens tot opmerkingen leidt of de vraag wanneer ze... |
5 jaar geleden |
|
RE: Zure Cider @murmillo ik “zeker “ de boel ook altijd alles in een plastic bak en een dik stoelkussen erop |
5 jaar geleden |
|
RE: Zure Cider Vrijdag staat de cider 2 weken op fles, eigenlijk te vroeg om te proeven maar we gaan een weekendje weg met de mannen dus een zestal proevers (inclusief mijzelf) zullen dit weekend de creatie mogen be... |
5 jaar geleden |
|
RE: Mispels ? volgens mij heb je al een heel vreemd ander drankje genuttigd Kees?? . cannabis wijn ? |
In forum Spirits |
7 jaar geleden |