Vond forum berichten leuk
|
RE: Naast druiven nu ook Kweepeer en Rode Pruimen concentraat @pikketanus volgens mij redelijk helder. Het was nu nog iets moeilijk te zien omdat het onverdund nog slushpuppy was... maar volgens mij gewoon vergelijkbaar met de druif. |
In forum Stookforum |
5 jaar geleden |
|
RE: Naast druiven nu ook Kweepeer en Rode Pruimen concentraat @stookforum zal wel rond de 1000 - 995 zakken denk ik 😎 |
In forum Stookforum |
5 jaar geleden |
|
RE: Naast druiven nu ook Kweepeer en Rode Pruimen concentraat @stookforum is het sap helder of wat troebel? SN9 vreet in iedergeval goed suikers weg dus zal zeker droog smaken 😋 blijft een van m'n favoriete voor rood fruit (ook pruim, al doet natte bakke... |
In forum Stookforum |
5 jaar geleden |
|
RE: Naast druiven nu ook Kweepeer en Rode Pruimen concentraat Net een fermenter gevuld. 5 liter pruimen en 20 liter water. SG 1068. SN9 gist er op en wachten maar. Ben benieuwd of hij net als de druiven geheel droogvergist. De Kweepeer smaakt nog zoeter 🙂 |
In forum Stookforum |
5 jaar geleden |
|
RE: Naast druiven nu ook Kweepeer en Rode Pruimen concentraat @stookforum binnekort zou ik toch nog even langs Murmillo gaan dus da's sowieso makkelijk 😀 |
In forum Stookforum |
5 jaar geleden |
|
RE: Naast druiven nu ook Kweepeer en Rode Pruimen concentraat Zal nog even paar dagen moeten zien hoe m'n autotje 't volhoudt voor ik er weer een grote rit mee ga maken 😬 maar zal een dezer dagen ook bestelling plaatsen.. zal vanwege het gewicht (weer &... |
In forum Stookforum |
5 jaar geleden |
|
RE: Vereenvoudigen schroten moutmolen Altijd wat met die geautomatiseerde installaties 😜 Ik heb nu 4 installatie,s gehad. Open geslepen vaten op vuur, een HERMS, een Easybrew en nu pannen op inductie. Bij de HERMS en bij de Easyb... |
In forum Mijn installatie |
5 jaar geleden |
|
RE: Witte wijndruiven concentraat ervaringen mogen hier @orangeloo is idd niet het zelfde. Zuur per liter is meer iets voor de wijnmakers heb ik het idee. Dit omdat het soort zuur uitmaakt in mondgevoel. Zo is melkzuur minder agressief in de mond dan appel... |
In forum Spirits |
5 jaar geleden |
|
RE: Van graan tot vat: zelf mouten @pikketanus ook 80 graden is al te hoog . Core temperatuur kun je het beste voor een goed diastatisch vermogen onder 48 graden houden . |
5 jaar geleden |
|
RE: Dropshot Lekker spul he! Hier nog een topic met Dropshot recepten. |
In forum Likeuren |
5 jaar geleden |
|
RE: Voorstelrondje welkom sjuul join the family , even hier en je zult nooit meer dorst hebben ps. ik krijg wel de indruk dat de meeste drankorgels uit limbabwe en het noorden komen 🙂 hou robbert en alchemist maar in de... |
In forum Stel je even voor... |
5 jaar geleden |
|
RE: Van graan tot vat: zelf mouten @robbert en daarom zijn jouw filmpjes juist zo belangrijk, wie gaat het anders overdragen aan het nageslacht. Door al die info op het internet over suiker vergisting en moderne technieken raken de tra... |
5 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak @murmillo kijk hier eens, hier bestel ik de standaard prima cider, heel wat goedkoper !! |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
5 jaar geleden |
|
RE: Van graan tot vat: zelf mouten @murmillo het is ook niet moeilijk en prima te doen en het verhoogt enorm de kwaliteit van product en mogelijkheid in creatie van een smaak . maar de meeste willen zo veel mogelijk opbrengst en zo s... |
5 jaar geleden |
|
RE: Naast druiven nu ook Kweepeer en Rode Pruimen concentraat Zojuist de labtests geupload bij het originele bericht bovenaan. Originele bericht iets aangepast wegens het niet leverbaar zijn van sommige concentraten. Vrijdag kan er dus weer druivenconcentraat wo... |
In forum Stookforum |
5 jaar geleden |