Vond forum berichten leuk
|
RE: Ketel erbij kopen ... @baukrrhh haha das goed! Gezellig ! |
In forum Stookforum |
5 jaar geleden |
|
RE: Ketel erbij kopen ... @baukrrhh haal de ketel morgenmiddag op ! Zal m van het weekend opbouwen en dan keer testen, zal wel wat foto’s maken! |
In forum Stookforum |
5 jaar geleden |
|
RE: Gegroet @baukrrh zie je wel , altijd wat met dat hasselt... 😎 het ligt in belgie :):) |
In forum Stel je even voor... |
5 jaar geleden |
|
RE: Topic 2000 ChrisV Moonshine Heb zaterdag gestookt om dat het uitgegist was 10 ltr van 40% heb van 5 ltr honingwhisky gemaakt moet alleen nog proeven of er genoeg honing in zit,ik heb er honing van lieve Joke onze imker en stoker... |
In forum Stooktips |
5 jaar geleden |
|
25 liter ketels om stookketel van te maken . Ik heb nog een paar Rvs 25 l melk ketels waarvan prima stookketels van te bouwen zijn. . 2 met deksel en 1 zonder deksel . IMG_20210407_193324289_HDR.jpg |
In forum Vraag en aanbod |
5 jaar geleden |
|
RE: Bio brouwmaat gestopt? Heavy peated mout is meestal rond de 35 PPM max, na het stoken blijft de turfsmaak wel hangen maar minder het rokerige gedeelte. Soort van Finnlagan idee krijg je dan. Ik weet wel een 55 PPM turfmout... |
In forum Het Café (praathuis) |
5 jaar geleden |
|
RE: Rozen likeur @haak Je maakt vast vrienden met rozen likeur . En misschien een moment van romantiek . Wanneer je een glas serveert ook een rozenblad in het glas laten drijven .. |
In forum Likeuren |
5 jaar geleden |
|
RE: Rozen likeur @robbert Ehhh de meeste rozenkwekers zijn 50+ mannen ..niet echt mijn doelgroep 😬 maar ik snap wat je bedoelt .misschien reageert me vrouw erop 😁 |
In forum Likeuren |
5 jaar geleden |
|
RE: Vraagjes over gist en het starten van een wash. (beginnelingen) @stookforum, bij het schroefdraad heb ik geen probleem, maar het kraantje zelf wil wel eens een beetje lekken. Daarom doe ik er altijd wat vaseline tussen. Het is allemaal de moeite niet waard om er ... |
In forum Gist vragen |
5 jaar geleden |
|
RE: Peren 200 kg @bartjeunhomme kristalsuiker heeft een andere oorsprong, suikerbieten. Je maakt dan naast je fruitalcohol een suikeralcohol. Dit geeft diverse foezels weer mee, naast de foezels van t fruit. Je krijgt... |
In forum Likeuren |
5 jaar geleden |
|
RE: Inkbird ITC-308S Temperatuurregelaar EU @Murmillo ik weet niet of de inkbird beter is maar leek me makelijker. ik een uur op deze forum rond gekeken en ik denk dat de instellingen het zelfde zijn als de stc-1000. ik ga gewoon maat eens wat... |
In forum Mijn installatie |
5 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Geplaatst door: @baukrrhh als je meer doet lezen we over vuurwerk bij rumo thuis toch? Prachtige fonteinen 🙂 |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
5 jaar geleden |
|
RE: Alcohol percentage aan de lage kant. @hilly een hoger percentage kun je krijgen door meer suikers minder vloeistof . Of iniedergeval tw zorgen dat de appelsap voldoende suikers bevat . Eventueel inkoken ook mogelijk maar pas op dat je sg... |
In forum Stooktips |
5 jaar geleden |
|
RE: Muesli ''Whisky" Ik heb ook wel eens zoiets gemaakt vroeger, ik zou wel zoveel mogelijk bio producten gebruiken i.v.m. de conserveermiddelen die er anders in zitten. Ik weet het niet zeker maar volgens mij moet je bij... |
In forum Recepten |
5 jaar geleden |
|
RE: Mijn opstelling That's the way we do it... |
In forum Mijn installatie |
5 jaar geleden |