Vond forum berichten leuk

RE: Grappige stookgerelateerde foto’s!

Als Star Wars fan vond ik deze wel grappig 😁.  IMG_20210131_212330.jpg

In forum Het Café (praathuis)

5 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

Ik heb 2 kippendijencakes gebakken 😀  20210130_150931.jpg

In forum De kookhoek

5 jaar geleden
RE: Gisten en suikers

@patrickt bier- en wijngisten zijn specifiek voor een bepaalde biersoort of wijn ontwikkeld. Bakkersgist..... is voor bakkers maar er zijn hele volksstammen die erbij zweren 😁. Biologische gis...

In forum Gist vragen

5 jaar geleden
RE: Eerste stook met airstill met temp Regeling

@baukrrhh jawel het spul dat uit de ketel kwam drink ik . Heb natuurlijk ook schotjes vd 60 % en 50 % gedaan toch al havy 60 % in borrel. Nu drink de 40 % met citroen en cola erbij. Ga stilletjes en v...

In forum Stel je even voor...

5 jaar geleden
RE: Grappige stookgerelateerde foto’s!

@baukrrhh, het is een heerlijk boekwerk om te lezen van Paul Spapens en Piet Horsten (tappen uit een geheim vaatje). Die hoofd inspekteur Miedema en zijn rijks ambtenaren hadden het er maar druk mee. ...

5 jaar geleden
RE: Elektrische Kookplaat die wel (snel) werkt. Blij mee!

hoi ik heb er 2 een normale 2000w en en inductie 2000w met een plaatje ertussen en op de ene staat een alquitara van 15 l en op de andere een alambik van 30l en werkt perfect

In forum Mijn installatie

5 jaar geleden
RE: Op bezoek bij : - x -

een corona proef snel tussendoortje . Afgelopen weekend kreeg ik een berichtje van een beginnend forum lid met vragen over de eerste stook resultaten en of ik misschien zou willen mijn mening geven...

5 jaar geleden
RE: Op bezoek bij : - x -

nee, Jij super bedankt dat je de moeite neemt. Leuk om te lezen en bedankt voor je complimenten! Het is altijd fijn om te weten of de start een beetje ok is. Anders klungel je maar door en is de lol ...

5 jaar geleden
RE: Bort0

@kees22 door op jou manier een al hogere alcohol door de pulp te stoken ga wel smaken mee krijgen maar ook sneller ongewenste zure binding en weer andere alcoholen die binden die in een tweede stoo...

5 jaar geleden
RE: Nieuw

Welkom Oldnugget! Ik ben geen fan van dramaseries als Moonshiners, maar wel van zelfbouw ketels 😃. Dus vergeet geen foto te plaatsen als je eraan begint. Niet alleen foto's van de ketel als...

5 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Tevens weer van alles besteld... Een extra vergistingsemmer zonder kraantje er in. Zowel om meer tegelijk te kunnen maken als te gebruiken als bottelemmer. Dankzij @aukedebier heb ik geprobeerd om fle...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

5 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Toch even langs gaan dan.. Net wat gebotteld. We moeten toch wat te drinken hebben deze zomer.  DSC_2124.JPG

In forum Bier, Wijn en overige dranken

5 jaar geleden
Pagina 147 / 147