Vond forum berichten leuk

RE: Hoi allemaal

@notna nou hier mijn snelle antwoord 😂 ik heb n slangetje en een grote emmer nu, straks ga ik de 8 kg suiker en de turbogist samen doen volgens recept. Heb inmiddels m’n thermometer ook binnen...

In forum Stel je even voor...

5 jaar geleden
RE: Calvados vragen

@rumo Okay bedankt voor de uitleg

In forum Spirits

5 jaar geleden
RE: Gin

Klopt . Dat andere is ouder Bauke .. Komt meer uit de ambachtelijke tijd . hoewel ook voor bovenstaande ook geld dat de gebruikte alcohol uit granen moet zijn gestookt .

In forum Recepten

7 jaar geleden
RE: Alambic of Stookketel

Dit is mijn nieuwe stookketel maar ik wil hem toch aanpassen zoals ik vanmorgen gezien heb. Dus ik maak een koperen ketel met een ingang en uitgang en een aftapkraan en we zullen het resultaat binnenk...

In forum Stookforum

5 jaar geleden
RE: Alambic of Stookketel

@baukrrhh Het is altijd super gaaf even langs te gaan bij echte vakmensen die een oud beroep uitoefenen en altijd open staan voor een praatje over hun beroep.

In forum Stookforum

5 jaar geleden
RE: Magische keteltjes - Het gekluns van een beginner

MIJN EERSTE KEER (graan)Hoog op mijn verlanglijstje stond om te leren hoe je een lekkere oude jenever kunt maken. Toen het fruitseizoen afgelopen was, veel ingelezen, info opgezocht en vooral advies i...

In forum Mijn installatie

5 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

M'n vriendin heeft een nieuw speeltje.. Nu dus mijn eigen glazen kunnen maken! 🙂  DSC_2222_copy.jpg

In forum Bier, Wijn en overige dranken

5 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

@baukrrhhHelaas geen Vomar bij ons maar dat is inderdaad een mooie prijs 👍

In forum Bier, Wijn en overige dranken

5 jaar geleden
RE: Klimaatkast

Nice!! Koelen kun je doen met een peltier koel element. Voor een paar euro op AliExpress en ze werken perfect.

5 jaar geleden
RE: Doofpot keteltje

@paolo heb hier ook de afgelopen 2 jaar het ëën en ander aan koper vergaard en door @Robbert zijn Tiny verslagen/filmpjes nu nog wat extra koper opgescharreld waaronder klein spul en ga daar mee aan d...

5 jaar geleden
RE: Robbert's Tiny Projects

@de-stroper Er staat nu 52 liter graan /mout te vergisten . En er is een jerrycan van 10 liter rauwe muscaat wijn onderweg die voor mij is besteld .

In forum Recepten

5 jaar geleden
RE: Eerste keer Whiskey

Robbert is the best 😎 😆  rrrrrr.jpg

In forum Recepten

5 jaar geleden
RE: Eerste keer Whiskey

zelf gemaakt voor de al te bescheidde Robbert. Thx Robbert wat je allemaal doet voor ons.

In forum Recepten

5 jaar geleden
RE: Ketel erbij kopen ...

En ook al binnen! Top service ! Harry  FADBC25A-7E5C-4071-8736-C1746CF395E1.jpeg

In forum Stookforum

5 jaar geleden
RE: Vervolg op wat eten we vandaag

@bauk ja Jan dat wordt smullen.dat weet ik uit ervaring. Maar ik kon mijn gerookte ganzenbordt niet meer vinden. 😋😋

In forum De kookhoek

5 jaar geleden
Pagina 146 / 147