Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Hellup, wie heeft nog meer een brief gekregen van de Douane?????? Creatief weer! |
In forum Stookforum |
6 jaar geleden |
|
RE: Robbert's Tiny Projects Beterschap Robbert. |
In forum Recepten |
6 jaar geleden |
|
RE: Alcohol voor de zorgsector ivm Corona Ook 6 liter naar huisarts gebracht en was blij. Kinderdagverblijf van mijn zoon ook 3 liter gebracht, ook blij. |
In forum Stookforum |
6 jaar geleden |
|
RE: Koperwerk Marktplaats Goed gevonden! |
In forum Vraag en aanbod |
6 jaar geleden |
|
RE: Van graan tot vat: zelf mouten Super te lezen weer! Ik geniet van jullie probeersels en avonturen. Dank mannen |
In forum Mijn installatie |
6 jaar geleden |
|
RE: Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten Indd ketels open, afromen, rustig stoken, kooksteentjes, en tip van Robbert als je de ketel sluit, een koude lap op bovenste stuk van de ketel. Dit hielp mij. |
In forum Recepten |
6 jaar geleden |
|
RE: Koperwerk Marktplaats Goed initiatief Ton! |
In forum Vraag en aanbod |
6 jaar geleden |
|
RE: Zelfbouw ketel en kolom kickoff Zo zat ik vorig jaar ook. Ik kon niks, niet solderen of wat dan ook. Nu heb ik een eigen gemaakte liebig koeler 3 ketels, en een bijna hoed. Gewoon beginnen zeiden ze tegen mij. Het komt echt goed. |
In forum Mijn installatie |
6 jaar geleden |
|
RE: Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten Ja dat schuim is super irritant. Zo blies ik ooit mijn thermometer uit de kolom. Ik had veel te hard gestookt. Jouw oplossing heb ik daarna ook gedaan. |
In forum Recepten |
6 jaar geleden |
|
RE: Vervolg op wat eten we vandaag Gisteren pasta pollo met komkommer en paprika. Favoriete bordje van de kleine man. |
In forum De kookhoek |
6 jaar geleden |
|
RE: Daar is ze dan. 2.5 liter alquitara! Afgelopen zondag en maandag veel plezier gehad met mini alquitara. 3 flessen oude rose opgestookt en Robbert zijn eerste citrus brandy nagemaakt. Het is een heerlijk drankje. Hier wat foto's van mijn ... |
In forum Stookforum |
6 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws
|
In forum Het Café (praathuis) |
6 jaar geleden |
|
RE: Op de Oosterse tour met een zuid Amerikaans accent (Shochu/Tongba/Brem) Thnx weer voor de uitgebreide uitleg. Ik blijf volgen. |
In forum Stookforum |
6 jaar geleden |
|
RE: blauwe alcohol kan dat kwaad? Ik zou ook wat onrustig worden van blauwe alcohol. Fijn om te lezen dat het gewoon moet worden her gedestilleerd. |
In forum Stookforum |
6 jaar geleden |
|
RE: Op de Oosterse tour met een zuid Amerikaans accent (Shochu/Tongba/Brem) En? Hoe is het gegaan en is het lekker geworden? |
In forum Stookforum |
6 jaar geleden |