Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Koperwerk Marktplaats Super leuk! Robbert heeft ook een heel oud keteltje. |
In forum Vraag en aanbod |
6 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor welkom allemaal |
In forum Stel je even voor... |
6 jaar geleden |
|
RE: Daar is ze dan. 2.5 liter alquitara! Ook fijne vakantie! |
In forum Stookforum |
6 jaar geleden |
|
RE: Daar is ze dan. 2.5 liter alquitara! Goed bezig allemaal. Ik ga as weekend spelen met de Alquitara. Eens een paar flessen rose er door halen. 🙂 Maar eerst deze vakantie goed afsluiten in Duitsland. |
In forum Stookforum |
6 jaar geleden |
|
RE: Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten Lekker bezig mannen. Ik volg het lezend met veel plezier. |
In forum Recepten |
6 jaar geleden |
|
RE: Robbert's Tiny Projects (update: Tiny's zijn binnen)! Mooie collectie. Beterschap.. stoken kan later. |
In forum Recepten |
6 jaar geleden |
|
RE: zelf gemaakte cola. met eigen gestookte rum.. Prachtig filmpje. |
In forum Stookforum |
6 jaar geleden |
|
RE: Op de Oosterse tour met een zuid Amerikaans accent (Shochu/Tongba/Brem) Zeer interessant! Lijkt wel beetje melk achtig. |
In forum Stookforum |
6 jaar geleden |
|
RE: Daar is ze dan. 2.5 liter alquitara! Dank ton, wil hier eens wat mee spelen in de koude regen achtige maanden. Nog meer ervaring opdoen. |
In forum Stookforum |
6 jaar geleden |
|
RE: Daar is ze dan. 2.5 liter alquitara! Ja kees ik begin eerst met een kleine 2 liter en rustig opschroeven. Duurt nog een weekje maar dan ga ik er mee spelen. |
In forum Stookforum |
6 jaar geleden |
|
RE: Binnenlands gedistilleerd festival, vandaag 07/03 in Deventer Lol |
In forum Stookforum |
6 jaar geleden |
|
RE: Robbert's Tiny Projects (update: Tiny's zijn binnen)! Ik ga ook voor tropisch romantisch, wel voor de nieuwe toekomstige vrouw maar dat mag niet deren. |
In forum Recepten |
6 jaar geleden |
|
RE: Op bezoek bij : - x - Mooi verhaal! En heerlijk zulke warme contacten. |
In forum Het Café (praathuis) |
6 jaar geleden |
|
RE: Vervolg op wat eten we vandaag Wij verkochten dat altijd in de slagerij. Er zat altijd groot verschil in het pekelvlees. Maar als je lekkere had.... nom nom. |
In forum De kookhoek |
6 jaar geleden |
|
Daar is ze dan: 2.5 liter alquitara! Net de post man. Ze is er eindelijk. Ik was alweer geschrokken want er is 1.1 ingestanst. Dus ik Jan gauw appen of het wel klopte. Dit blijkt het serie nummer te zijn dus ik de hoed er af en er 2.5 ... |
In forum Stookforum |
6 jaar geleden |