Forum antwoorden aangemaakt

RE: Noord Hollanders

ik stalk Nimrax alleen maar digitaal En je hebt toestemming heur.. 😉

In forum Het Café (praathuis)

7 jaar geleden
RE: Whisky mash

Tuurlijk wel Chris. Jouw Ph is altijd ok... 🙂

In forum Recepten

7 jaar geleden
RE: Noord Hollanders

Ja, doe dat maar vanuit Overijssel. Hou ik dat Mormel ehh.. Mormillo wel in de gaten... 😉

7 jaar geleden
RE: leve de republiek..

7 jaar geleden
RE: leve de republiek..

Prachtig geschreven, Rob! Points made!!Kleine aanvulling nog: ChrisV, voorheen bedreigd diersoort, staat nu mogelijk clandestien op de lijst van extreem langzaam uitstervende diersoorten. 😉Gelukkig g...

7 jaar geleden
RE: Whisky mash

Basis materiaal die elke Brouwer , stoker , wijnmaker , moonschiner , ( aquarium houder ) kwekers van gewassen Soil with Ph 5.8 is the goal... Meten is weten en daarop kan je anticiperen, corrigeren ...

In forum Recepten

7 jaar geleden
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat

En een CBD versie, 2 vliegen in 1 klap!

In forum Stel je even voor...

7 jaar geleden
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat

Wie weet een leuk idee voor jou, Munckerik? Lijkt me het onderzoeken waard.Meer info op : Alcohol in het nieuws<klik>

In forum Stel je even voor...

7 jaar geleden
RE: Alcohol in het nieuws

Door: Soft Secrets, April 16, 2019 Hop (Humulus lupus) en hennep (Cannabis sativa) gaan prima samen Het is een match from heaven voor culinaire lekkerbekken met verfijnde smaakpapillen; het huwelijk v...

7 jaar geleden
RE: Gist zelf maken !

Nieuw topic over dit onderwerp van Robbert:

In forum Gist vragen

7 jaar geleden
Van Rum gist naar Nieuw gist

Robbert's tips en tricks: Van Rum gist naar Nieuw gist. Ketel gevuld door een kaasdoek.Restanten gist onder in ketel . Dit gooien wij weg.gist resten uit kaas doek mengen we met meel.buiten in zon , s...

In forum Gist vragen

7 jaar geleden
RE: Asperges likeur

Ja, zag je me? Weg met die rommel... kan hier momenteel, door duizenden, vooral aziaten en toeristen, met smartfoon in de hand, mijn bunker niet eens verlaten wegens verkeerschaos. Bloembollen...ooit...

In forum Recepten

7 jaar geleden
RE: Asperges likeur

drone boven zijn stulpje sturen. Is goed hoor, ik app je de GPS coördinaten. Kijk <KLIK> hier hoe die vlucht eruit ziet...

In forum Recepten

7 jaar geleden
RE: Alcohol in het nieuws

kun je je maaskantje wel vergeten. Krijg ik even "de Lummel toegespeeld"(stookforum jargon voor: "de zwarte Piet...").Chris, ik kan er niks aan doen dat de concentratie doorzuipers extreem hoog is in ...

7 jaar geleden
RE: Smartstill ervaringen en tips

Murmillo, graag gedaan. Het zit zo: Ik heb al zo veel "getankt"dat mijn ingewanden geconserveerd zijn erdoor. Vooral na mijn meervoudige nekhernia operatie heb ik zware medicijnen geslikt, zogenaamde ...

In forum Stooktips

7 jaar geleden
Pagina 102 / 237