Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Het grote BBQ Topic! Een soort BBQllator... hahaha Top man! Lekker weertje ervoor. Eet ze en cheers alvast man! 😉 |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Snel, goedkoop en heerlijk appelwijn recept Lummel, vergeet je kiempjes niet te checken. Het is bij mij net popcorn, die zonkalender werkt geloof ik optimaal. Maar nu de zooi in potjes zetten...ik heb er de energie niet voor... |
In forum Bieren en wijnen |
7 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Hoi Ollie, welkom! Ga je goed oriënteren en bezoek onze snoepwinkel eens voor wat inspiratie (www.stookwinkel.nl) |
In forum Stel je even voor... |
7 jaar geleden |
|
RE: Snel, goedkoop en heerlijk appelwijn recept Murmillo, het handigste is om je waterslotje te vullen met slechts enkele druppels, zo dat het net aan afsluit. Je kunt nu de vergisting beter volgen. Check wel nog even of je vergistingsvat deksel ec... |
7 jaar geleden |
|
RE: Whisky mash Stookforum Unclassiefied breaking news..We love it!Grappig om te weten dat professionals in de commercie hier ook komen op het stookforum om hun inspiratie op te doen. Dan denk ik dat we goed bezig zi... |
In forum Recepten |
7 jaar geleden |
|
RE: Whisky mash Volgens mij zijn er nu een paar bedrijven niet blij met je. Zuurkool fermentatie als geheim X ingrediënt...hmmm briljant! Thanks man. |
In forum Recepten |
7 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor In elk geval mijn complimenten,Tom. Mooi werkstuk geworden. Welkom en succes en cheers man! 😉 |
7 jaar geleden |
|
RE: Over lageren en rijpen. Flesje wordt in dank afgenomen van joe, dank alvast.Nog een dingetje wat nuttige foruminfo betreft:Gaat de vergisting van fruit sneller MET bakkersgist of hetzelfde?Volgens Robbert zijn info zou wilde... |
In forum Het Café (praathuis) |
7 jaar geleden |
|
RE: DADY (distillers active dry yeast) Mogelijk een gist zonder gistvoeding componenten...Want zo te zien kun je die erbij kopen voor $ 8,99 Geen ID of het wat is, ik volg je met belangstelling, cheers man! |
In forum Gist vragen |
7 jaar geleden |
|
RE: Over lageren en rijpen. Chris, dat wild vergisten bevalt je wel geloof ik. Gebruik je nog wel bakkersgist of blijkt het eigenlijk overbodig te zijn bij het fruit wat je verwerkt? (Waar de gist al in de schil zit=wild vergist... |
In forum Het Café (praathuis) |
7 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Tom, welkom. Veel topics gaan over zelfbouw en een veel geziene setup is de koperen boiler ketel. Succes met oriënteren en cheers man! |
7 jaar geleden |
|
RE: Show your (wo)mancave heb nog heeel veeel wijnflessen met dop ga een kijken hoeveel ik er zelf van nodig heb de rest neem ik mee naar de bbq Chris, ik heb de vorige BBQ voorzien van sterke drankflessen en Jan heeft gratis ... |
In forum Mijn installatie |
7 jaar geleden |
|
RE: Snel, goedkoop en heerlijk appelwijn recept klaren hoeft niet omdat de appelsap schoon is en niet zoveel residu heeft? Je zult zien dat na dag 12 je wijn steeds helderder wordt. Wacht totdat je tevreden bent. Proeven hoort daar ook bij 😉Gist. w... |
7 jaar geleden |
|
RE: Snel, goedkoop en heerlijk appelwijn recept Er van uitgaande dat je het appelsap recept bedoeld (meer informatie topic sprankelende appelcider), antwoord op je vragen: Is de appelwijn droog of zoet? Antw.-In begin zoet, als suikers vergist zijn... |
7 jaar geleden |
|
RE: Show your (wo)mancave Gave fotoreportage, top! Ziet er goed uit, dit gaat werkennnn!!! Cheers alvast Gercok 🙂 |
In forum Mijn installatie |
7 jaar geleden |