Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: De sint Ik trek een biertje ervoor open op de goede afloop! Stierke doet een kaarsje en Robbert, heel veel sterkte alvast, het is niet helemaal niks maar kwa verbetering, dik de moeite en pijn waard! Wie drin... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Saffraan mag je dan met de rolstoel naar de apotheek Of in een scootmobiel en lekker drank rijden đ |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Leuke Wijnfles met Beugel gespot Aldi De wijn stoken en je hebt prima ruitenwisservloeistof,mooi flessie inderdaad! |
8 jaar geleden |
|
RE: Prototype upgrade T500 Ook bruikbaar als onderzetter voor een hete pan op tafel!Of klei erdoor drukken voor sliertjes. Leuk voor de kinderen... |
8 jaar geleden |
|
RE: 220 volt 5500 watt waterverwarmings element Wat een rotmuis! Wel spectaculair dit is uniek. Overkomt niemand, je wint nog eerder de loterij. |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: 220 volt 5500 watt waterverwarmings element En ja Chris, bij grote ketels en/of hoog vermogen kun je beter gas gebruiken( zegt deze elektricien). Ook mee eens. Dus geef ik hem een navulbare gasfles kado.En het was niet eens sinterklaas maar BBQ... |
8 jaar geleden |
|
RE: 220 volt 5500 watt waterverwarmings element LOL ...Gleuven, daar heeft RuMo een neus voor... Dat noem ik nou ervaringsdeskundigheid hahaha |
8 jaar geleden |
|
RE: De sint Dit had ook in rijm gekund jongens.Maar ik kies ook voor gezondheid, liefde en er het beste van maken. |
8 jaar geleden |
|
RE: 220 volt 5500 watt waterverwarmings element En niet te vergeten wietlucht stank overlast. De roverheid wil zich nu gaan verdiepen in staatswiet.En duld daarbij nog steeds geen concurrentie... |
8 jaar geleden |
|
RE: 220 volt 5500 watt waterverwarmings element Klopt Chris, slimme meter geeft de pieken en dalen op de seconde nauwkeurig door aan de netbeheerder. Ze zien in geval van een kwekerij de tijdcyclussen feilloos. 12/18uur, ze kunnen dus zelfs zien (u... |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Heeyyy William, meteen aan de nieuwe leden effe iedereen bang maken voor mij en ik doe helemaal niks... nooit. haha ..oww...ehh en ChrisV komt ook overal mee weg en Lummel is dol op experimenteren, al... |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: 220 volt 5500 watt waterverwarmings element Ik heb papieren volgens NEN1010-mag werken aan installaties tot 10.000V.Dank jullie voor de updates. We willen geen stookbroeders in de problemen hebben.Slimme meter in je meterkast is ook een alterna... |
8 jaar geleden |
|
RE: Hoe een neutrale smaak verkrijgen bij stoken met water, suiker en turbo gist. Geweldige uiteenzetting Robbert! |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Saffraan op paling wordt gevist in deze tijd van het jaar al dan niet beperkt. Ja, het kan wel. Tussen 1 sept. en 1 nov. mag er niet industrieel gevangen worden. Wetgeving uit 1963 die mogelijk eerdaags word... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Prototype upgrade T500 Puik stukkie werk Robbert! Top! Dit moet gewoon perfect werken. |
8 jaar geleden |