Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Wijze spreuken over alcohol Dat is dus weer wel een serieus alcohol probleem. 😉 |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: 220 volt 5500 watt waterverwarmings element Kleine opmerking: De netstroom is geen 220V meer maar +- 230V. Wijzigingen Wijzigingen in de meterkast mag alleen in overleg met de netwerkbeheerder (bijv.Liander) En alleen een erkend elektricien mag... |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Saffraan
|
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Bangashine, dat klinkt veelbelovend. Alles zelf maken spreekt hier een grote groep wel aan. Cheers man 😉 |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Welkom terug,Jan! |
8 jaar geleden |
|
RE: Saffraan Robbert, Quinine ken ik alleen uit Kuifje stripboekjes- Kuifje in Afrika. Daar had de schrijver Herge het over kinine. Ik heb momenteel effe de kracht er niet voor om te koekelen op medicinale werking... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Hoi Gerard, welkom! Lekker veel lezen hier over whisky, zijn meerdere topics over- en er gaat een wereld voor je open aan variatie en diversiteit. Vragen beantwoorden we graag en stook ze alvast!, che... |
8 jaar geleden |
|
RE: Eerste ervaring en een aantal vragen zet deze dan verhoogd weg |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Eerste ervaring en een aantal vragen Wat is nou het beste vervolg. Stookwijn overhevelen en nog een tijdje laten staan In het vat laten zitten en gewoon laten staan Buiten of binnen Doorroeren en nogmaals met turbo clear. Moet het vat t... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Eerste ervaring en een aantal vragen Mooi man! Succes verhalen zijn ook wel weer eens leuk. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Hoi John, welkom! En zet hem op! Vergissen en vergisten ligt in het begin vlakbij elkaar. Cheers man 😉 |
8 jaar geleden |
|
RE: Eerste ervaring en een aantal vragen Nu zijn er enorm veel suiker vergisting turbo topics, wie weet kan je daar eens rondneuzen.Roeren is bijvoorbeeld niet handig. Erg? Nee, zo erg is het ook weer niet, alleen het is totaal onnodig en je... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Eerste ervaring en een aantal vragen Oww..gelukkig! |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Eerste ervaring en een aantal vragen Ik heb de Turbo Yeast van Still Spirits gebruikt en de Turbo clear er aan toegevoegd. Heeft niet lang geduurd voor dat de eerste bubbels hoorbaar waren. Hoi JayzeeNL, ik denk dat het hier fout gaat. ... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Bestaat er een goed alternatief voor het vervangen van suiker. Erik22 startte dit topic met de vraag: bestaat er een goed alternatief voor suiker?Het TV programma Keuringsdienst van waarde heeft een prachtige aanvulling gemaakt op deze vraag.Zie hoe we weer eens ... |
In forum Likeuren |
8 jaar geleden |