Forum antwoorden aangemaakt

RE: Saffraan

Cocablad smaakt overigens neutraal, naar eigen beleving. De overige ingrediënten in je thee lezen we van jou wel hoe het bevalt...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Lum, bij een teveel aan nootmuskaat ga je ook al trippen,schijnt.Het is overigens maar 1 plantje, 4x gefotografeerd. 1 deaud door overvoeding en teveel op de tocht gestaan. Kijken of deze het nog lang...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Deze heb ik op de vensterbank staan momenteel.Het is het traagst groeiend plantje op aarde. 1 coca blaadje heeft slechts 1% van de opwekkende alkaloïden in zich. De hoeveelheid vitamine C is enorm. Pl...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

In liefde en moonshine is ALLES geoorloofd... 😉 🙂

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Lijkt wel Goede stokers , Slechte stokers... nieuw reality tv idee...Met jullie in de hoofdrol 😉

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Moonshiners

het bestand kleiner te maken en vervolgens weer te uploaden. Ik zelfs niet hoe je dat moet doen. Mocht je wel zin, gelegenheid en tijd hebben:Open de foto op je PC met paint.In paint: Druk CTRL+WVul d...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Jaaahaa Lummel, en reken niet op Teuntje promotie(hun boeren fox hondje), zelfs die gaat commercieel...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Een kleine alcoholmeter

Okee, ik ga even kijken wat ik voor je kan doen, moet ik straks eerst 20 euro op paypal zetten via Ideal en duurt 1 werkdag. En dan bestellen.En als jij het wat vind is Jan vast belangstellend en zou ...

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Die ander heeft gelijk. Betere investering: een halve liter blik Maaskantje, extra zwaar 12% voor.0.99Brood krijgen ze genoeg van de voedselbank.

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Een kleine alcoholmeter

Kees22, ik wil het wel proberen te bestellen via paypal. Dan stuur ik het weer door naar jou bijvoorbeeld.

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Saffraan moet binnen een jaar genuttigd zijn, kan verwerkt worden in likeur. Heel weinig stampertjes oplossen in lauw warm water. Overdosering kan schadelijk zijn, saffraan blijkt een krachtig kruid t...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Wijze spreuken over alcohol

8 jaar geleden
RE: Alcohol in het nieuws

Nieuw TV programma in setup: Zuip je slank! Met Sonja Bakker en ChrisVHatsikidee, ik doe mee!

8 jaar geleden
RE: Hoe een neutrale smaak verkrijgen bij stoken met water, suiker en turbo gist.

Antwoord van Robbert , via mij want hij heeft nu visite. Ik heb hem gewoon brutaal gebeld voor dit antwoord:Bij 25 liter water: 100 gram droge gist op max 5,5 kg suiker. 36 liter water op 8 kg . (Zelf...

In forum Stooktips

8 jaar geleden
Pagina 117 / 237