Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Het ene waterslot is het andere niet (ongeduld en gistingsproblematiek] of het ene waterslot is de andere niet. Deze is het meest correct. Of is het nou: Deze is correcter?Ver^%mme... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Het ene waterslot is het andere niet (ongeduld en gistingsproblematiek] Lum, Jan is "high in the sky"...maar inmiddels wel weer "down on earth"... Cheers man! 😉 |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: DDOS Attack op Stookwinkel/Stookforum Erik, komt goed. Elk zichzelf respecterend platform heeft een grafisch kunstenaar nodig ter illustratie. Ik heb zelfs toestemming om die ruimte op te vullen.Zolang ik dat nog veel te leuk vind om te d... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: DDOS Attack op Stookwinkel/Stookforum Hoe "groter"een topic wordt hoe trager. Dus dan moet ik stoppen met slechte grappen en grollen. Kijk maar effies, als dat de oplossing is dan is dat wel een optie... Klein dingetje..Wordt het allemaal... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: DDOS Attack op Stookwinkel/Stookforum Nee, de AIVD/MIVD is erg achterlijk (voor de outsiders: onze NL veiligheids diensten).Ze hebben veel succes geboekt toen leden van anonimous(int.hackersgroep die uiteengevallen is) zich beschikbaar st... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: DDOS Attack op Stookwinkel/Stookforum Ik had een aantal pranks en foute stookfilmpjes klaarstaan die ik niet kon posten..Stoken met Lummelientje...ging dus niet door.. ja, misschien wel beter ook haha. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Jan zit nu in het vliegtuig naar NL(11.30uur -11.40 in de lucht) , antwoord van hem kan nog even duren. |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: DDOS Attack op Stookwinkel/Stookforum dat je bij de politie heb gezeten. Natuurlijk moet je dat effe zeggen... hahaha lekker!En ja, ik weet enorm veel over wetten en rechten daardoor. Waarvan we hier weer profijt van hebben dus zo kan he... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Koelwater in alambiek Primitief = vaak uiterst effectief en productief... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: DDOS Attack op Stookwinkel/Stookforum Nieuwsupdate over de 2018 december DDos attacks. Hiervan was dit forum, inclusief de stookwinkel ook het slachtoffer van. Kijk hier hoe knulletjes van 16-17 jaar een week lang onze hobby en naslagwerk... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor waar dient het precies voor. Uiteraard voedsel maar het wordt ook in verband gebracht met gezondheidsvoordelen. Weet jij welke Lummel, check this.. en val om van verbazing... |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? nu genieten later bestaat niet Tegeltje! |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Koelwater in alambiek Hoi Gertje, zet je zintuigen aan, varieer en experimenteer. Zolang je de boel een beetje rond de 80 graden kan houden moet het goed gaan komen. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Hoe haal je eenvoudig sap uit de appel? Kleine bijdrage nog uit Noord Korea:Kim yong un SPACE CIDER |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Hoe haal je eenvoudig sap uit de appel? Time Bomb Cider:"voor de geduld hebbers. Tip: Voor spoed explosie eerst heel hard schudden! |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |