Forum antwoorden aangemaakt

RE: Hoe haal je eenvoudig sap uit de appel?

Als het goed is houden de flessen het wel. Henk, ik heb een mooi stickertje voor je ontwikkeld...effe plakken op je flessies,haha

In forum Stooktips

8 jaar geleden
RE: Temperatuur gecontroleerde brewbelts

Herstel: Vodkaman... De meest bijzondere klimaatkast oplossing kwam destijds van PureBelgian. Die zette zijn tonnen in een wiet kweektentje. Jouw setting is beter en voordeliger, denk ik. 🙂

In forum Mijn installatie

8 jaar geleden
RE: Temperatuur gecontroleerde brewbelts

Een "omgekeerde klimaatkast"! Leuk gevonden, Hobbyman.

In forum Mijn installatie

8 jaar geleden
RE: Bestaat er een goed alternatief voor het vervangen van suiker.

Het gevaar van aspartaam: USA militairen kregen in de jaren 90 tijdens de golf oorlog "dessert storm", voor lange tijd grote hoeveelheden Pepsi cola met aspartaam te drinken. Velen werden daar doodzi...

In forum Likeuren

8 jaar geleden
RE: Bestaat er een goed alternatief voor het vervangen van suiker.

Probleem opgelost Kees22! Hahaha, dat bedoelde Eric22 waarschijnlijk niet helemaal..De industrie lost dit op met rotzooi als aspartaam, sacharose en meer...Klik even op onderstaande URL voor meer info...

In forum Likeuren

8 jaar geleden

Moet ik nu schudden om het te vermengen, of gebeurd dat vanzelf wel? Het gebeurd toch wel, ik schud niet, komt het evengoed dik in orde.

In forum Stooktips

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Marco, welkom. Ziet er prachtig uit hoor! Mooi systeem om te zien.Brandblusser in de buurt zie ik ook graag. En dan gemaakt van gerecycled materiaal, respect! Cheers man! 😉

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden

Piet, ik had er te snel overheen gelezen en inderdaad, er bestaan upload sites waar je het voor iedereen kunt aanbieden om te downloaden. Dan plaats je de URL ervan hier op het forum en denk ik dat je...

8 jaar geleden

Piet, hartelijk welkom. Excel bestanden worden niet ondersteund door de forumsoftware. Alleen foto's,helaas.Als je naar boven scrolt en in het zoekbalkje:" alcohol berekenen",invoert dan zit daar even...

8 jaar geleden

Henk, Ik denk ook dat overhevelen geen meerwaarde heeft, ik experimenteer er wel mee maar heb nog geen resultaten.Je moet je vooral even experimenteren met hoeveelheden suiker die je in je bottelfless...

In forum Stooktips

8 jaar geleden

Hevelen is je nu wel duidelijk, met je kraantje gaat makkelijker en een vulpijpje is niet noodzakelijk maar werkt vooral bij bierflesjes vullen ideaal. (Ik gooi in 33cl flesjes een glucose druppel van...

In forum Stooktips

8 jaar geleden

Ik kreeg via PM deze vraag van Henk:Ik kon in het topic waar jij mij naar toe verwees echter niet zo heel veel vinden over hoe ik moet klaren en hevelen. Ik neem aan dat ik dat via het tapje moet doen...

In forum Stooktips

8 jaar geleden

Graag gedaan,Lummel, onze "king of offtopic" 😉 als het werkt.. dan gaat Stook op de schouders op de volgende BBQ. En dat ga ik dan weer filmen haha Even voor de nieuwe leden over de BBQ,We hebben ee...

8 jaar geleden

8 jaar geleden

Ron, welkom. Goede "move"om je aan te melden want we hebben veel te bieden op het beste stookforum met eigen stookwinkel inclusief een dosis gezelligheid.Dus have fun en cheers man!

8 jaar geleden
Pagina 120 / 237