Forum antwoorden aangemaakt

RE: Stel je even voor

Zoiets als een vegetarische slager….:-) Is als een chefkok die zijn eigen gekookte eten niet proeft.(Zie dit niet als kritiek maar als feedback). Welkom Miemie! Hoop dat je hier veel van opstookt,groe...

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden
RE: Prestige Turbo Pure 48 uur

als ik eens goed schud spuit het water er nog steeds uit. Advies: Niet schudden! Je vermengt dan het residu (dode gistcellen en overige chemie) weer door je stookwijn heen en moet ook weer bezinken, w...

In forum Gist vragen

8 jaar geleden
RE: Alcohol in het nieuws

Vanavond een erg leuke uitzending gezien van De Keuringsdienst van Waarde. De URL is:

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

Klopt,Chris. Deze is fake, zit vol camera's, heeft gps en wifi...en een lege accu.

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: wat stoken jullie op dit moment ?

Erik, meteen een winkelwagen vol halen en vragen aan de winkelmanager of ze de bewakingsbeelden willen wissen... haha

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat

Lummel, relax, komt allemaal weer goed.... Lummelientje is a hero 🙂

8 jaar geleden

Nou, Lummel, na de mini docu van die bio-bier brouwende monniken:( zie topic: Alcohol in het nieuws) , gaat hij er vast over nadenken...

8 jaar geleden
RE: wat stoken jullie op dit moment ?

Pazz, na einde stook kent de gezelligheid ervan ook geen tijd. Wel steeds refractometer checks blijven doen, melasse stookwijn is vrij snel uitgestookt qua alcohol tegenover de turbo suiker vergistin...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Jan; Ik doe een appelcidertje light met je mee. Light ja, alle suiker blijkt omgezet te zijn in alcohol. Ongeschikt voor kinderfeestjes 😉 Cheers man!

8 jaar geleden
RE: Wijze spreuken over alcohol

Met deze input kom ik tot het volgende tegeltje:Ik ben geen alcoholistik hou er gewoon van !

8 jaar geleden

Vooral na het weekeinde zitten er na zuivering ook veel sporen in van cocaine, xtc, ghb, ketamine, mdma en oxycodon (waar ze bejaarden mee zoet houden), samen met oxase/nitro en diazepam. Maar daar ho...

8 jaar geleden
RE: DDOS Attack op Stookwinkel/Stookforum

Hahaha Jan!! Die zag ik... snel je dubbele postings deleten he?

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Hoe haal je eenvoudig sap uit de appel?

Henk, lees even dit topic. Staat alles in. Ik gebruik geen wijnsteenzuur, ik gun het de tijd en dan klaart het vanzelf.

In forum Stooktips

8 jaar geleden
RE: Hoe haal je eenvoudig sap uit de appel?

waar is Nimrax. Beelden zeggen zoveel meer. Nee er kan geen spul, althans niet waar ik op doelde aanbranden maar ik bedoelde spullen uit stookwinkel.Nimrax filmpje Yoooo, deze bedoelde je toch?

In forum Stooktips

8 jaar geleden
Pagina 123 / 237