Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Stel je even voor Bonkstmeister, Welkom! |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Appels vergisten Goed man, we lezen het graag.Ik nok voor nu even af, welterusten voor straks! 😉 |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Appels vergisten Goddomme wat ben ik toch creatief Hahaha yesss lum! |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Appels vergisten En je kan dit niet een beetje filmen?...haha Jij bent al niet te filmen.. om 04.30uur op de zeer vroege zondag morgen... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Appels vergisten Dus al met al een groot succes. Wat mij betreft volledig gegund, je hebt er veel moeite voor gedaan.En het resultaat mag er steeds zijn. Happy smoke man 😉 |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Appels vergisten Okeey okeey,je hebt me om. Ik doe een biertje met je mee. Ja kl&^te weer,zo tussen sinterklaas en kerst. Donkere dagen? We besteden ze goed! Cheers man en iedereen die mee leest. 😉 |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Appels vergisten Sjee&^s,jij ook nog wakker Robbert? We zijn nu wel echte moonshiners. Door tot diep in de nacht...En jaaa, knuffel voor Lummel, heeft ie wel verdiend met alle kuch kuch..pech... 😉 |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Appels vergisten Want je krijgt dorst van al dat roeren? Filter vergeten, ring los... hij gaat goeddd...Gast, ga slapen! 😉 |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Appels vergisten Lummel, hou vol, ik lees met je mee! |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Aanbranden en geur Robbert, ben heel benieuwd naar je ontwerp. Je kan ook een compleet mandje ontwikkelen met fijnmazig kopergaas/rvs, zodat een kookzak overbodig zou kunnen worden? Of kookzak in het mandje...deksel op ... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Leuk Sjefman, +like van mij. |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Aanbranden en geur Een 5 e voetje in het midden? |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Appels vergisten Top man! Sounds good! Cheers! |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Appels vergisten Jongens, dit lijkt wel een marathon vlog: Lummel stookt doorrrr..... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Appels vergisten Tot morgen man! En kijk nog eens rustig hoe het project allemaal begon... Hierbij de sap pers video. Have fun en Cheers! Jan, ik las op topic pagina1 dat je het bestand van de movie wou hebben. Is... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |