Forum antwoorden aangemaakt

RE: Appels vergisten

Lum, zo te lezen heb je goeie shit! Ga anders eerst effe chillen, ik denk dat je het einde van die stook niet gaat halen namelijk... cheers man!

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Chris ik doe met je mee. Houten bek gekregen van al die appel stook verhalen. Cheers mannen 😉

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden

Menno, probeer eerst even azijn met dreft, kun je als dat niet goed werkt kun je altijd nog uitwijken naar iets sterkers.

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Als je foto's upload vanaf een laptop staan ze recht. Zoals Erik het doet, doe ik het ook. Uploads vanaf smartfoon / overige schermpjes geven gek genoeg het beeld gedraaid weer op het forum.

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Heey Tycho, Welkom! We wonen vlakbij elkaar trouwens, ik heb de NH duinen en noord zee in mijn achtertuin..ok paar km verder. Goed bezig en ja, wat je verprutst kun je later altijd de alcohol weer uit...

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden
RE: wat stoken jullie op dit moment ?

Dat glaswerk, kan Lummel een super waterpijp van maken! 😉

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Jaaa... weinig aan toe te voegen hoor..Ik hield even een stilte momentje voor de kalkoen van Chris. Kalkoen krijgt geen presidentiële gratie want zijn mais stookwijn nog niet uit gegist. ...RIP kalkoe...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Maar ook: 😉 U heeft meer accijnzen bespaard dan ooit...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Hallo Hans, indrukwekkende machine! Welkom hier en cheers! 😉

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden
RE: Aanbranden en geur

Ik zie een hele nuttige nieuwe T500/GF accessoire aankomen....En zeker niet Jan zijn schuld...--- > Lummel! 😉

In forum Stooktips

8 jaar geleden
RE: Aanbranden en geur

Erik, het kruidenrooster, daarvan raakt de stookwijn het rooster met inhoud niet, het hangt er net boven. Ik denk toch dat wat Robbert voorstelt, op maat geknipt gaas bovenop (grote) kooksteentjes(Jan...

In forum Stooktips

8 jaar geleden

En dan hebben we het nog niet over de verhoogde CO2 uitstoot tijdens het vergisten….. Een plant heeft water (H2O), koolstofdioxide (CO2) en licht nodig. Koolstofdioxide is een gas dat in de lucht zit...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: NIEUW Nederlands forum

Nimrax sterkte Chrissss...vriend.. haha.. Ik kom dus eerdaags alles bij je filmen(de kelder mag jij doen,haha) en we gaan het er allemaal over hebben in afwachting van de straal voorloop die komen ga...

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Glazen koelers

Eigenlijk hoort hij thuis in de mancave van Jan in een mini stookmuseumpje vitrine met ledverlichting...

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden

Sounds delicious! Dat is een uitprobeertseltje dik waard. Thanks ScS !

In forum Stookforum

8 jaar geleden
Pagina 125 / 237