Forum antwoorden aangemaakt

RE: NIEUW Nederlands forum

Nim heeft net (echt niet!) gesolliciteerd bij het nieuwe forum en werd meteen al afgewezen. Te grote bek en een te kleine ketel...owww...Jammer jongens, daar ben ik weer!!! 😉 😉 😉

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: NIEUW Nederlands forum

Klopt, dan gaan we muiten.

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Gerco, welkom!! Zo te lezen kunnen we veel van elkaar opsteken. Gefeliciteerd met je T500 met extra's. Dit is allemaal een thuis wedstrijdje voor je. Veel succes en hoe sneller je stookwijn maakt, hoe...

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden

Hij heet John,jongens.. Heey John, leuk dat je ook meedoet. Klinkt veelbelovend, een grote kelder. Nu moet je gaan bedenken waarmee je die kruidenbittertjes en rum mee wil gaan distilleren. En de keu...

8 jaar geleden
RE: Alcohol in het nieuws

Chris, de Action verkoopt gele hesjes voor weinig! Wel snel zijn, ze gaan erg hard hoorde ik 😉Deze heren zijn er al klaar voor. Gele hesjesss!!!

8 jaar geleden

bedankt voor de tip! Graag gedaan 😉Voor geïnteresseerden die het niet live gezien hebben:klik: Onderwerp 1: Nep webwinkels. Trap er niet in.Onderwerp 2: Nieuwe regels OM, als je een strafbeschikking ...

8 jaar geleden

Straks bij NPO op nederland1 bij 1 Vandaag:Monniken brouwen bier met een missie en hebben daarbij een wereldprimeur!: Biologisch bier.Munkerik, je bent je tijd ver vooruit.Is nu live, zodra url beschi...

8 jaar geleden
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat

Oww goed!! Kijk even of je het makkelijk "googlebaar" kan maken. Kan wel eens heel interessant voor je worden...

8 jaar geleden

Heey Philippe, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Het was een goed bedoeld advies. Je topic is heel gezellig en leerzaam geworden. Leuk dat we je al hebben kunnen assisteren met advies! Cheers...

8 jaar geleden
RE: wat stoken jullie op dit moment ?

Erik, als je flessen op zijn kun je het beste een volle leegdrinken en de fles recyclen... klimaatkast Lum, ik heb klimaatkast type ChrisV Backyard, full automatic deLuxe van 14 bij 10 m2.Zelfreinige...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Eerste stook is een feit 🙂

Geniet ervan! Cheeerrrssss!! 😉

In forum Mijn installatie

8 jaar geleden

Verontreiniging in het kraanwater ? wow..

8 jaar geleden

Mooie reportage van het experiment! Kei-moker-hard in die reflux hahaha 😉

8 jaar geleden
RE: wat stoken jullie op dit moment ?

Erik, oefff, dat klinkt als een dure grap! Troost je dat je met je stookhobby ergens geld op bespaard. Onze nonsTop 500 stokert! Zet hem op.Lummel, ik heb ooit uit verveling mijn turbo gisttonnen een ...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Tomatenwijn

Jaaahaa!! Volgens mij zit bijna iedereen hier op het forum momenteel iets achterover te tikken.Zet je glas anders even buiten, bij 12graden is die zo koud.Cheers man! (Nim tikt een koud appel cidertje...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
Pagina 126 / 237