Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: wat stoken jullie op dit moment ? Robbert, heb je de alsem die ik je meegaf al verwerkt in de absint? |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: DDOS Attack op Stookwinkel/Stookforum Dit is ook zo zinloos. Voor D-Dossen staan er trouwens inmiddels hoge straffen op in NL. 240 dagen cel, waarvan 2 maanden effectief en een flinke schadevergoeding. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: NIEUW Nederlands forum Jaaa, firewalker, je bent voor ons een zeer gewaardeerd lid maar omwille je naam op dat forum...., totaal kansloos... Goed ingeschat! |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Een cadeaubon voor een lever-verzekering! |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Kleine update: Adriana krijgt zoveel felicitaties dat Chris aan zijn bestaan twijfelt bijna..Mijn feest advies was om vooral bier te drinken en de lever iets te ontzien maar zojuist is carnavals veren... |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Hahahahaha |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws
|
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Moonshiners wife in the news!Ja, jongens, vandaag is de vrouw van ChrisV, Adrinana jarig!Zou leuk zijn als leden hieronder felicitaties plaatsen.Chris en Adriana, leuke dag ervan maken en laat ze jull... |
8 jaar geleden |
|
RE: Forum berichten Je weet toch wie de schuldige is , zoals altijd? |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy Ik geloof er wel in hoor Chris. Dit kan niet anders dan heul,heul lekker worden. Lekker laten gisten, ouwe reus! |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Zelf gebrouwen bier tappen, Co2, kegs, etc
|
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Sjefman, gefeliciteerd! Ik heb je een beetje gevolgd op je youtube kanaal voor dit onderwerp. Prima videootjes !Wie weet een idee om alle URL's hier te plaatsen?Ik weet zeker dat andere forumleden ze ... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: NIEUW Nederlands forum Kees 22, Ik net je klacht doormailen aan [email protected] nu blijkt dat je je doopnaam dient op te geven, geb.data,plaats, huidige woonadres, sofi nummer/burgerservicenummer, hoe lan... |
8 jaar geleden |
|
RE: NIEUW Nederlands forum D.w.z. mijn introductiepost werd gecorrigeerd. Dan nu even de nieuwe stookforum tussenstanden: |
8 jaar geleden |
|
RE: Bier gisten Ik vind beiden interessant,Kees22. Kom er vooral in... 😉 |
In forum Gist vragen |
8 jaar geleden |