Forum antwoorden aangemaakt

RE: NIEUW Nederlands forum

Oh.. en ik heb maar 1 ketel van 4liter.Je moet je daar ook verplicht gaan registreren.Hier is een opener karakter en kun je altijd later nog besluiten om je te registreren als forumlid.Fijn dat we het...

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: wat stoken jullie op dit moment ?

Ik heb momenteel twee soorten appelcider. De lid/aldil appelsap 10x1,5liter op stookwinkelgist.De bio, zelf geperste appelsap van 5liter staat wild te vergisten.Bosbessencider 20liter 1,5 bierkrat vol...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Forum berichten

Ouwe hoeren kunnen ook stoken... niks offtopic.

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Appels vergisten

Stelletje vreters!!! 🙂 Nieuw bij stookwinkel: Appelsmaak shoarma en kebabpel...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Alcotec 48 turbo yeast : AFDEKKEN, MAAR GEEN WATERSLOT PLAATSEN ???

Ja man, graag gedaan. En vergeet Lummel's tip niet: Als je echt wat lekkers wil, bestel dan het blauwe turbogist zakje bij stookwinkel.nlIk heb die ook getest en die overtreft de Vodkastar.

In forum Gist vragen

8 jaar geleden

@Nimrax, heb je destijds de C48 2 keer afgestookt en daarna door een koolstoffilter gehaald?Ja, klopt helemaal. de 2e keer het distillaat zelfs met extra kraanwater erbij en dan 2e run , wederom langs...

In forum Gist vragen

8 jaar geleden
RE: Stook vergunning aanvraag

Ik lees zelden een gebruiksaanwijzing, behalve producten waar volgens recept moet worden gewerkt. Voor vrouwen bestaat geen gebruiksaanwijzing, hun hormoon schommelingen maken elke dag anders en uniek...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat

Ben jij al aan het brouwen Nim? Ik moet nog een paar dagen wachten op een geschikte brouwketel en dan gaat de camera en het fornuis aan.. En komt hier weer een verslag ervan, zo is het plan man! En nu...

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden

Erik, wat ChrisV je gaat zeggen weet ik nu al: Blenderen met een beton-mix stang op een boormachine en klaar. Verder niks meer. De wilde gist zit namelijk al in de fruitschil en die krijg je er dus gr...

In forum Gist vragen

8 jaar geleden
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat

Dus 3 vaten, 3 tap hendels op 1 koelkastje met lekbak. Dit is weer zoo briljant, onmisbaar voor de mancave! Het bier-infuus voor de verwende thuisbrouwert! Lummel, kom dr maar in...!

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden
RE: Forum berichten

Oscar, wat je zegt klopt helemaal. Dit ligt aan het softwarepakket waar stookforum op draait. Jan Stookforum heeft dit probleem bij de ontwerpers neergelegd maar tot heden is er geen upgrade hiervoor ...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Erik, je werkt er hard voor dus dan mag het best wat opleveren. Hoop dat je de oogst binnen hebt voor de sneeuw gaat vallen. Eigenlijk knap dat je nog tijd hebt voor het stookforum. Zet hem op man! En...

In forum Gist vragen

8 jaar geleden

Ja mooi man. Dus een T500 is goud waard. Had je wellicht zonder dit forum, net als ik, ook het bestaan ervan niet geweten. Dat maakt dit forum zo leuk en nuttig vooral. de alcotec zonder waterslot ik ...

In forum Gist vragen

8 jaar geleden

In 2012 had deze snelle Alcotec 24 of 48 een erg zure bijsmaak en reuk. 6 jaar later kan er veel verbeterd zijn. Dat het ruig er aan toe kan gaan klopt. Dag 2,3,en 4 na opstart blies de Co2 soms mijn ...

In forum Gist vragen

8 jaar geleden
RE: Refractometer 0-80% Alcohol kapot ?

Tja,Gompie... het lijkt erop dat je die een laatste rustplaats zal moeten gaan gunnen.Alcohol vervliegt in no-time dus dat lijkt me geen probleem. Ik denk dat inwendig iets met het 90-graden lichtbre...

In forum Stooktips

8 jaar geleden
Pagina 129 / 237