Forum antwoorden aangemaakt

RE: tussen stuk alambik

Hoi Edje, welkom hier! Zet hem op, stook wat lekkers, vragen kun je altijd stellen, er is altijd wel een forumlid die kennis wil delen. Vooraf even zoeken op trefwoord geeft ook vele antwoorden. Cheer...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Eerste stook zit erop 🙂

naar de Aldi. Maar was niet te zuipen, de ervaring onvergetelijk. Ja man, wist je toen veel. Nope. Ik heb het ook geprobeerd en het kan wel, ondanks dat winkel wijn eigenlijk totaal ongeschikt is om ...

In forum Mijn installatie

8 jaar geleden
RE: Vermogensregelaar

Thankx 😉

8 jaar geleden
RE: Vermogensregelaar

daarom heb ik zelf wat streepjes geplaatst – uiteraard met alcohol(!)stift). Ging heel vlotjes …

8 jaar geleden
RE: Stookwinkel gesloten van maandag 12 tm 14 November i.v.m. Beursbezoek

Verdikkie, ik had zo gehoopt dat het effe klaar zou zijn. Jan sterkte!

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Tomatenwijn

Nimrax had ook een goed wijntje hieraan overgehouden. Ohh yeahh..en ik heb het veel te lang in deze bloedhete zomer van 2018 in de brandende zon gestaan. Heb het wel weggestookt, het had absoluut de s...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
RE: tussen stuk alambik

Mooie aanbieding van je Robbert! Top!

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: limonchello

Goed gezegd Erik.Ronnor ik had precies hetzelfde met Pino Melasse-rumstook.Vers gestookt proef je dooie vleermuis(gelijkend op)..maar dan na 1 a 2 maanden is het een heel ander product! Temperatuur va...

In forum Recepten

8 jaar geleden
RE: Procentuele alcohol na de stook

Gertje wil er nog niet aan wellicht maar heeft nu zijn theoriemoment, gaat alles checken en komt erachter..het is waar wat die lui zeggen..dit is onze uitspraak en zo zit het.

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: We zijn begonnen.

ik heb gewoon nog een doos staan met 32 flesjes! Ik niet eentje meer. Weet wel dat de laatste vorig jaar opgedronken is tijdens kerst door mijn overbuurman die meteen een abonnement wilde. (gast, dit...

8 jaar geleden

Thanks Robbert. Beter kon ik het niet verwoorden.

In forum Spirits

8 jaar geleden

Hoi Gertje, prima experiment! Heb hiermee al ervaring met meerdere gistsoorten. Ervaar dat de voorloop stinkt en zuurder kan smaken dan je middenloop. De eindloop is vanaf 20% ABV. De meesten van ons ...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Heey Niels,welkom! Puik keteltje man! Mooi design, lust voor het oog. Ga je godendrank mee maken Groetjes van Nim uit de Kop van NH en je bent altijd welkom voor een Kop koffie, cheers man! 😉

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden
RE: We zijn begonnen.

Ik doe het anders,lege kratten in de auto temp op 21,2 min naar Aldie Niks tegen Munckerik zeggen hoor... boord temp 23,5graden 2x 6 km + 5 minuten in de Aldi.Maaskantje bier binnen 45 minuten. Toen t...

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Hoi Serge, inderdaad, geduld hebben hoort er ook bij. Gun het de tijd en de beloning is groot. Goed bezig man. Cheers alvast! 😉

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden
Pagina 132 / 237