Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Klaren , Ontgeuren en smaak verbeteren - Vervuiling. paar druppels plantaardige olie inderdaad geen schuim meer ,werkt perfect.bedankt voor de tip. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Ik krijg net een bericht van Erik dat de bestelling nu verwerkt wordt.Snel en efficiënt dus.. Je kan lekker makkelijk betalen met I-deal. Gaat prima dus. Ben ook heel benieuwd. Toch een van de betere ... |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Zojuist een bierpakket besteld bij Munckerik en de keuze is gevallen op de Christmas Ale bij onze Bio brouwmaat, onze beste maat in dorstige kerst tijden.. Gekozen voor de 20 liter versie. Ik ga probe... |
8 jaar geleden |
|
RE: Hoe te beginnen Hoi Kor, je kunt het raspsel persen of pecto enzymen het laten oplossen tot puur sap. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Soort gist voor alcohol ? volgende keer weer zo,zo is het echt primitief.en goed. Chris, mooi resultaat man! Denk je nu niet, jeeminee, ik heb eigenlijk te vaak onnodig (bakkers) gist toegevoegd? |
In forum Gist vragen |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Jannemanneman, welkom! Alle waarschuwingen zijn terecht, moonshinen is veel te leuk! Cheers man 😉 |
8 jaar geleden |
|
RE: Chinese Ketels via Aliexpress Klein dingetje nog jongens.. Bestellers van ketels uit het buitenland zijn bij douane inklaring meteen bekend met naam, toenaam, adres en alles wat je moest invullen.Incl.je bankrekeningnummer om je n... |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: omgevingstemperatuur gistingsvat vraag Wat ik hier wel mis is de vaten van tijd tot tijd even te luchten en daarna flink te schudden. Niet mee eens, je vermengt je residu onnodig met je stookwijn en bruisen doet het zeker. Als je koolzuur ... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Houdbaarheid suikerwash Ik heb in 2014 een stookwijnton die "onder gesneeuwd" was geraakt va 20 maanden, dik 1,5 jaar teruggevonden. Was een turbo - suiker vergisting. Toen deed ik het waterslotje nog veel te vol maar dankzi... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Appels vergisten
|
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Appels vergisten Gooi hem er gewoon maar erbij op. Als het echt niet mag upload jij de video en schakel ik bovenstaande uit. Kijk maar effies, ik vind alles best en jij hebt alle media rechten van de video.. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Appels vergisten Hierbij de sap pers video.<KLIK> Have fun en Cheers! 😉 Viraal gaat de video nog niet maar wel voorbij de 50 vieuws en 2+likes. Thanks! |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Appels vergisten in de middeleeuwen al zonder klimaatkast. Turbo bestond ook nog niet. En ontsmettingsmiddelen? Welnee. Is ook nergens voor nodig bij turbo. En het boeit die sap ook al niet wat de temperatuur is. Zal... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Appels vergisten Geweldig mannen! En Lummel, wat zal die lekker smaken. Mooi gezegd ook in de video: Wat je er instopt aan kwaliteit betaald zich dat dik uit. Ik heb onlangs nog een paar bio appels met een keuken sapc... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Invert suiker vs normaal suiker Onnodig veel moeite en energie tegen geen enkel voordeel.Voor meer info: |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |