Forum antwoorden aangemaakt

RE: Appels vergisten

P.s. Geluid van de video valt soms deels weg. Jan, tijd voor een nieuwe smartfoon?Verder erg gaaf, sap persen, goed gewerkt jongens!

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Hierbij de sap pers video.<KLIK> Have fun en Cheers! 😉

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Okeey okeey.... een fragmentje dan...!

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Ohhyeahh... ik kan aan iedereen nu al verklappen, het is echt fantastisch zo mooi als het gaat. Nim krijgt nu het laatste bestand binnen. Ik probeer op te schieten...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Wat is de naam hiervan?

Zijn we wel slimme gekkies in elk geval. Ik leer hier enorm veel,zegt Nim die een bloedhekel had aan school en onzin stampen. Ze wisten in de ijstijd nog niet dat er later overal appjes voor gemaakt g...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
RE: Koper Buis 54mm

Tja, Kees22, weet je, als het er niet is dan maken we het gewoon is mijn instelling. Als het er wel is kan het altijd verbeterd worden. En ook soldeerfittingen zijn wel te koekelen, beetje jammer dat ...

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Alcohol in het nieuws

Dan hier een uitzending van het NL tv programma "Keuringsdienst van waarde",.In navolging van de sjoemel diesels hebben we dus ook al heel lang :Sjoemel Rose.Voor de wijnliefhebbers: Kijk hier hoe u w...

8 jaar geleden

Ehhhh... ja! Toen ik dit forum ontdekte ging het pas echt fout... 😉

8 jaar geleden
RE: We zijn begonnen.

Chris ik heb hem! Je gaat die luie fl&*kers even aan het werk zetten. Effe met die Roemeense reten van de bank af. Laat ze lekker een zootje bier maken... en dat doe je met elk bezoek. Zo hebben z...

8 jaar geleden

Hmm... Wietknipafval perskoek. Zo houd Chris die kinderen in dat busje zoet. Koekje erbij?

8 jaar geleden

Ja, dit issem! Perskoek!! Vanaf vandaag verkrijgbaar in de stookwinkel. Appelperskoek van Lummel. Maak me gek...

8 jaar geleden
RE: Koper Buis 54mm

Psycat, wie weet is dit iets: Roodkoperen buis is te gebruiken voor het transport van koud tot heet water in sanitair-, cv-, en gasinstallaties. De buis is leverbaar in verschillende maten en lengten ...

8 jaar geleden
RE: Alternatief schroten - de klompendans

Top Rob! Het blijft uniek, deze "graan-klompendans". Met prima resultaat dus...

In forum Stooktips

8 jaar geleden

Nou, je hebt het hem toch maar mooi gefixed! En we hebben geleerd dat we schroten aan professionals moeten overlaten. Mocht je je foto's nog hebben, mail ze maar naar mij dan plaats ik ze hier alsnog....

8 jaar geleden

William, als het je lukt ze naar mij te e-mailen, plaats ik ze alsnog in dit topic. Goed bezig man!

8 jaar geleden
Pagina 134 / 237