Forum antwoorden aangemaakt

RE: Klaren , Ontgeuren en smaak verbeteren - Vervuiling.

Hiermee ga je heel veel mensen helpen Robbert! Hartelijk dank en eigenlijk zou er een link van dit topic moeten komen in LEES DIT EERST. Top man!

In forum Stooktips

8 jaar geleden
RE: Appels vergisten

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Ik app wel wat filmpjes door, dan kan jij ze bij elkaar plakken Top, ik wacht het af en zal meteen de youtube link hieronder plaatsen als het klaar is.

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Alles getest en klaar voor aktie! Wat een geweldige spullen heb je ervoor Jan!Mega blender met giga sap pers... Ik heb momenteel geen auto ter beschikking,anders was ik al onderweg naar Deventer... ma...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Edwin, welkom en cheers man!

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden

Hoi Harmke, goed dat je je zo goed inleest. Gist is heel belangrijk voor je eindresultaat. Welkom!

8 jaar geleden

Psycat, prachtige hobby is dit en we adviseren u graag! Welkom!

8 jaar geleden
RE: Wat is de naam hiervan?

Ja, echt he? Dit doe je je tuinslang nog niet aan...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden

8 jaar geleden
RE: Alcohol in het nieuws

Soms ben je een crimineel zonder dat je het weet. Kort: Het in NL plukken van wilde paddenstoelen in de gebieden van Staatsbosbeheer is toegestaan, maar er zitten wel een paar eisen aan vast. Zo mag j...

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: low budget simpele ketel in 3 uurtjes

Ik denk dat Robbert je daarin wel gerust kan stellen Janis. Als het al toxisch zou zijn, zal het minimaal zijn wat er meekomt in je distillaat. Nog beter nieuws, Robbert komt er zo aan.

In forum Mijn installatie

8 jaar geleden
RE: low budget simpele ketel in 3 uurtjes

Janis, dat gaat vast wel goed komen, ik heb Robbert een whatsappie gestuurd m.b.t. je vragen.

In forum Mijn installatie

8 jaar geleden

Hoi Janis, er is niets leukers dan een product vervaardigen die ook nog superieur is aan winkelkwaliteit. Welkom en veel succes met het maken van je eigen pot still. Cheers alvast man! 😉

8 jaar geleden
RE: Alcohol in het nieuws

Skoldt, het kan nog erger...Dan nog het rookverbod(tabaks wetgeving) in NL voor onder meer de horeca. Zit je daar lekker in een kroeg te detoxen van tabak en betaal je de hoofdprijs met jackpot voor e...

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden

Het tragische einde van Kermit de Kikker!

8 jaar geleden
Pagina 135 / 237