Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Stel je even voor Jack welkom. En Auke, wijzen uit het oosten of idioten uit het westen, ik zeg cheers man! |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Bakkersgist. Wat is er fout gegaan? Mooie uiteenzetting Skoldt. Weinig meer aan toe te voegen. Ik heb nu als experiment in mijn 4 liter smartstill een kilo suiker gegooid en aangevuld met kraanwater, samen met droge bakkersgist. Geen to... |
In forum Gist vragen |
8 jaar geleden |
|
RE: Zelfbouw ketel 36 uur met 2000 wat per uur.? Komt neer op 15 euro voor 72 kilowattuur.Even nagevraagd bij mijn maatje Vitaliy, hij zit in de energiesector momenteel en is expert in het vinden van de goedkoopste ener... |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Water Heey SirOlf, het is demi water (ge demineraliseerd), dus erg zuiver water. Alle aroma's zijn daar uit, dus verwacht geen smaakverbetering. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Will, welkom! |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Hoi Marcellino, welkom bij ons gezellige en leerzame clubje! |
8 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Deze oplossing zou ik ook kiezen. Prima dingetjes. Past een tuinslang in en klaar ben je al. Gewoon op 230V en goedkoop, geen gezeur met voedinkjes op ruitenwisserpompjes. |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Appels vergisten Mooi man! Lekker bezig!! Cheers alvast 😉 |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Rum distileren Lekker bezig JanW. Zet hem op! Cheers alvast man! 😉 |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Rum distileren wanneer stop ik het best met stoken ? tot aan 40% ? of alles doorstoken ? De meesten onder ons stoppen de naloop bij 20 - 10% ABV |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Wijze spreuken over alcohol # me koe |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Airstill procedure Kooksteentjes hoef je maar een keer aan te schaffen, uitspoelen/schoonmaken niet nodig. Het is eigenlijk de kunst om ze NIET door de gootsteen te spoelen... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Hans, leuk dat je ook hier mee gaat doen, zet hem op en check eens de bio-bierbrouw grondstoffen <KLIK> van ons zeer gewaardeerde forumlid Munckerik. Cheers man! |
8 jaar geleden |
|
RE: Van wie heb ik deze spookzending kussens ontvangen? Waar moet ik mijn hoofd dan laten als ik bezopen ben? Adriana? 😉 |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol percentage berekenen Zo doe ik het ook Chris. Een procentje meer of minder merk je niet. Beetje goochelen op gevoel. Maar mooi dat het wiskundig uiteen te zetten is. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |