Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Gedestilleerd of gedemineraliseerd water bij verdunnen - verschil? ermoeden dat de termen, “demi” of “demin”, “gedestilleerd” water niet hetzelfde worden gebruikt Jac, daar heb je een puntje, heb ik ook nog niet bij stilgestaan.Het goede nieuws, je gaat er niet dood ... |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: Gedestilleerd of gedemineraliseerd water bij verdunnen - verschil? Dutch, ik heb alleen aspirines geslikt toen Betweter op dit forum zat....oww heel vals dit van mij...Verder nooit eigenlijk. Ik denk dat het waterverhaal eigenlijk in het niet valt ten opzichte van de... |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: 2e of 3e stook hoeveel moet ik weggooien of helmaal niet meer Toppertje ben je! Thanks. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Leukk!!! Ik gun het Erik van harte. En soms heeft zo'n business een tergend trage opstarttijd.Maar de kruidenier in Amerika die Coca Cola uitgevonden heeft verkocht in het begin ook slechts een tienta... |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: 2e of 3e stook hoeveel moet ik weggooien of helmaal niet meer heb prachtige papavers groeien in mijn tuin dus wie het nodig heeft laat maar weten dan krijg je het van mij volgend seisoen Noleti, lijkt me leuk voor volgend jaar. Stuur maar een whatsappje als je ... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: omgevingstemperatuur gistingsvat vraag Chris, ga je nest in! Of ben je aan het moonshinen? |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Gedestilleerd of gedemineraliseerd water bij verdunnen - verschil? Same way man. Eigenlijk sop van de kool niet waard. Mijn bloedeigen bejaarde vader gelooft ook niet in demi water en tikt bijna de 90 aan dus weet je wat? Peace,relax en pak die laatste borrel,(doe i... |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Ijsvogel, ik zet al mijn jokers op jou in. Allemaal gasten die zich aanmelden en laten dit forum meteen verslonsen. (niet voor Ijsvogel: Bewijs me het tegendeel dan?!) Ice birdy, Gaaf van je om door t... |
8 jaar geleden |
|
RE: Gedestilleerd of gedemineraliseerd water bij verdunnen - verschil? Oww Techneutje, ook jij dan maar niet meer stoken. Denk je dat hoofdpijn van het water komt? Ooopsie...nop. Mijn mams leeft al 40 jaar op demi water en tha bitch don't wanna die..even respectloos geze... |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Melasse van Pino stoken is gegarandeerd het beste rummetje 🙂 Graag gedaan man! Cheers alvast! |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! niet verdunnen met kraanwater, nee je destileer gewoon nog even door tot je genoeg water uit de stookwijn hebt. = demi water... ohja, ander topic. 😉 Cheers mannen! |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Gedestilleerd of gedemineraliseerd water bij verdunnen - verschil? Heey Jac, dan moet je ook stoppen met stoken want wat denk je wat er gebeurd als je een stookje van bijvoorbeeld 50%abv hebt? Is die andere 50% demi water. 😉 Proost!P.s. ik heb er zelfs bier mee gemaa... |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: Wijze spreuken over alcohol Tot slot effies mijn bijna dood ervaring. Na een dikke druppel THC olie van Lummel trede ik uit mijn lichaam en kom aan bij de hemelpoort. Petrus laat me binnen en geeft me eerst een rondleiding door ... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Wijze spreuken over alcohol Mooi gezegd William. En..Ik kijk dan niet verder dan het blik waarmee ik mijn glas weer kan bijvullen. Dom, dat wel. Zo was ik ooit in een bar en bestelde tijdens "happy hour"50 Amstelbiertjes. Binnen... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Henk, welkom man! Benieuwd naar je foto's. Klinkt zeker gaaf. Stook ze en update ons als je wil. Cheers man! |
8 jaar geleden |