Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: 2e of 3e stook hoeveel moet ik weggooien of helmaal niet meer Robbert, als je me even toevoegt op whatsapp gaan we dat fixen. (als je op mijn naam klikt heb je mijn 06). Beloof ik dat ik je een jaar lang niet ga pranken. Absint, nog nooit genuttigd. Ben super be... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Wijze spreuken over alcohol Oh jaa... ik zie een biertje erin! Gun me dat drankprobleem! |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: 2e of 3e stook hoeveel moet ik weggooien of helmaal niet meer Kom eens langs ! .kom eens proeven .. Robbert, leuk man! dat sla ik uiteraard nooit af. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: 2e of 3e stook hoeveel moet ik weggooien of helmaal niet meer Chris aangemeld als cultureel erfgoed. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: 2e of 3e stook hoeveel moet ik weggooien of helmaal niet meer wilde het liken maar lukt me even niet Deze + like van jou is veel leuker nog. Alle eer voor Chris. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Waarom Filteren? Hoi Pim, rijpen(verouderen) maakt de shine nog zachter van smaak. Afhankelijk van de gist die je gebruikt is filteren soms nodig. En als je distillaat klaar is en op drinkbare sterkte is gebracht word... |
In forum Likeuren |
8 jaar geleden |
|
RE: 2e of 3e stook hoeveel moet ik weggooien of helmaal niet meer Robbert, ik klier hem heel graag (vind ie prachtig) maar deze man is wel onze Sutton Popcorn. Hij heeft geen metertjes nodig. Hij schud zijn shine in een potje en kijkt naar de bubbels. Dan hoor je he... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Erik, ik lijk het wel net zo spannend te vinden als jij. Ik kan niet wachten tot je bericht: Hij staat te draaien en piest moonshine... |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Aaangezien Lummel een T500 heeft en ik weet dat hij dit al eens gedaan heeft, heb ik hem het even gevraagd via onze directe lijntje;-) Dit is zijn antwoord: Ja absoluut komt er smaak mee. Reflux is he... |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: 2e of 3e stook hoeveel moet ik weggooien of helmaal niet meer Chris is effe druk met zijn busje karren. Dit is ongeveer de opstelling. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Wijze spreuken over alcohol Right Skoldt. Total disaster~! Gelukkig denken wij daar heel nuchter over. 😉 |
8 jaar geleden |
|
RE: Gedestilleerd of gedemineraliseerd water bij verdunnen - verschil? Nog een kleine toevoeging hierop: Mogelijk is je ketel niet schoon want demi water smaakt helemaal neutraal. Zeker niet bitter dus bij deze ontkracht. Dan drinkt mijn inmiddels bejaarde moeder elke da... |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Wilco, wat cool! Welkom en als we elkaar kunnen verder helpen ergens mee is dat prachtig toch! |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Wijze spreuken over alcohol Ook een goeie hoor. Bij elke borrel krijg ik sowieso een vakantiegevoel a-la Playa del Moonshine! Met een stookketel van Jan is het elke dag vakantie man! |
8 jaar geleden |
|
RE: rookforum gezocht Chris, dit gaat over roken. En ik heb liever een rokende vrouw dan een vrouw die rookt 😉 En inderdaad, mensen die voor deze hobby kiezen zijn vaak heel creatief en vindingrijk. Ik kan echt genieten va... |
8 jaar geleden |