Forum antwoorden aangemaakt

RE: Donderdag 6 Sept is Stookwinkel gesloten

Hou je taai buddy!

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat

Helemaal geweldig. +vote van mij op youtube.

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden
RE: rietsuiker melasse behoefte

Zender, ik heb even bij Jan geïnformeerd omdat ik weet dat Pino niets meer heeft:-Jan, heb jij nog melasse? Forumlid Zender vraagt ernaar-Antwoord Jan: Nee,helaas. Ik heb nog 2 jarrycans staan die ik ...

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat

Prima vidje. nu heb je me helemaal... Voor luie lieden zoals ik, kan je een "quick fix"pakketje samenstellen? Zoals brewferm bijvoorbeeld. Mik de inhoud van je bio bierpakketje in een gist ton, gist z...

8 jaar geleden
RE: rookforum gezocht

OOOhh my God... ziet er zooo lekker uit! Je bent een baas man! Cheers! 😉

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Heel sportief Troet. Mijn respect voor je reactie hierop.

8 jaar geleden
RE: appels en peren

Petrus, welnee, gewoon je voorloop wegpleuren (Pleur- Frans voor neerslag-regen-rioolwaardig) en genieten ervan man! Cheers alvast! 😉

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden
RE: appels en peren

Hoe ga je hem noemen? Toch wel verwijzend naar dit forum, Erik? Hoeft nier per se Nimrax te zijn maar Jan of Chris zou toch leuk zijn. Geen Lummel ofzo... je wilt toch niet dat je kind overal de schul...

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden

Kees22 welkom man! Leuk bezig, hoop dat je geen ontploffingen krijgt van de sterke alcoholdamp met je gasfornuis. Met een koeler van 9 meter(!) fucking cow! zal dat dan geen probleem zijn. Blijf ons u...

8 jaar geleden

Ik vind bovenstaand bericht een beetje "trollen"wat je doet. Verder lezen we niks meer van je en nog een laatste goede tip van mijn kant: Niet Troet fukken, dan fuk ik terug. Punt en uitroepteken.!

8 jaar geleden

Notificatie mails komen dan ook over die topics niet in je mail. Of je mail kunt uitschakelen weet Jan vast wel...

8 jaar geleden

Heeeey Troet! Je kunt de voor jou niet relevante topics uitschakelen hierop te klikken:

8 jaar geleden
RE: Binnenkort gaat stookwinkel verhuizen ?

Dat alarm zit wel goed alleen het is eigenlijk vrijwel waardeloos spul voor het inbrekersgilde. Alles zit in erg grote dozen. In NL/BE/DLD marktplaatsen kan je het niet kwijt dus busje buitenland kost...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Heeft Auke nog geen antwoord op zijn vraag. Ik heb weer 45kg appels laten persen, en een liter of 25 sap verkregen. Een deel drinken we zo. De rest gaat het gistvat in. Nu merkte ik gisteren dat het...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

En Chris, als je die dan melkt, krijg je dan Malibu of Malikoe?

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
Pagina 151 / 237