Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Alcohol in het nieuws Ja Skoldt. En eindelijk eens een positief verhaal over alcohol op die site. |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Hi Auke, wordt vast een delicatesse. Gevoelsmatig zou ik me aan het recept/procedure houden en toch gist nog toevoegen. Anderzijds... dieren die rottend fruit eten worden teut ervan dus ... goede vraa... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Pownews interviewt politici in Den Haag over de aankomende accijns verhogingen.Zuipen gaat zeer doen. <klik> |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Steven, welkom. Al je vragen beantwoorden we graag. Veel leesplezier en kom maar op! Cheers alvast, 😉 |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Hopzakjes Wiliam, ik deel je leed wat slechte flauwwinkel service heet.Destijds 3 smartstills die defect waren buiten garantie toch "helemaal mogen" opsturen en dan bericht krijgen: Niets meer aan te doen, nieu... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Paul, ik heb even gekeken maar da's een mooi keteltje ervoor. Dat noem ik inderdaad een echte ketel(in wording). Succes en wijsheid bij het knutselen. Lekker bezig! 😉 |
8 jaar geleden |
|
RE: Precieze recept palinka Goede tips weer. Leuk om te volgen! |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: Vakantie Jullie klinken wat "borstig"... Van stookforum naar pook-boren. Wat weer niks gaat worden, hoe meer alcohol er ingaat dus ik zeg Cheers! |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Pauluzs, welkom en ik ben benieuwd wanneer je overstapt op een echte ketel als je het (te) leuk gaat vinden. Veel succes, stook veilig en cheers alvast! 😉 |
8 jaar geleden |
|
RE: Vakantie Psies. mijn bier is op. 😀 (Niet voor heel lang hoor). |
8 jaar geleden |
|
RE: Vakantie Hierbij mijn visitekaartje.Zeg maar wat ik voor je kan doen 😉 |
8 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? Ja... waar zit iedereen? Stroopwafeltje met moonshine dan maar? |
8 jaar geleden |
|
RE: Vakantie Vroeger ging dit de hele tijd door en was super gezellig. Mooie tijden hier op het stookforum. Ik mis dat ook Chris. Wie weet komt dat weer terug... Ik pak effe een stroopwafel. 😉 |
8 jaar geleden |
|
RE: Vakantie Nou, daar issie dan, de ChrisV vakantie video 2018. Have fun en Cheers man! <klik> <klik> |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Hahahaha Maaskantjes jonguh..(new kids) 😉 |
8 jaar geleden |