Forum antwoorden aangemaakt

RE: Stel je even voor

β€œHet forum is bedoeld voor iedereen die distilleren van alcohol als vak of hobby uitoefent.” Paul,die regelgeving was eigenlijk stiekem opgesteld voor ChrisV omdat we toen als de dood waren dat Chris ...

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden

Hoi Paul, tuurlijk hebben we jou er graag bij als forumlid.Stookwinkel werkt samen met een bio grondstoffen leverancier, er komen bier-brouw workshops aan dus ga vooral lekker los hier met je bevindin...

8 jaar geleden
RE: Makkelijk Steeltjes van druiven halen

Druiven ontstelen is een ramp, zonder handschoenen zeker, dus mijn medeleven hebben jullie in de pocketWe kunnen ons ook niet meteen gewonnen geven en kijken op youtube naar zelfbouw projectjes. Wat ...

In forum Het CafΓ© (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Makkelijk Steeltjes van druiven halen

Heey Andre, jazeker zijn daar machines voor als je elk jaar grote hoeveelheden hebt mogelijk een aanrader: Of gratis laten doen door..kuch..moeders de vrouw πŸ˜‰

8 jaar geleden

Heey Durnandus, leuk! Nogmaals welkom in ons midden.Foto's kun je het beste uploaden vanaf een laptop. We zijn altijd heel benieuwd dus ga vooral je gang.Cheers man! πŸ˜‰

8 jaar geleden
RE: pruimen hoe stookwijn maken

Tjeetje Chris!! Wat lees ik nou, ....iemand die blij is met je inbreng! Goed man! Ik donderde bijna van mijn bankje πŸ˜‰ πŸ˜‰ πŸ˜‰ (Kim, we plagen elkaar ook graag dus vooraf excuses hiervoor).Veel succes met ...

In forum Recepten

8 jaar geleden
RE: Binnenkort gaat stookwinkel verhuizen ?

Nieuw in het assortiment: Airstill keteltjes 4 liter.Meer info, binnenkort op stookwinkel.nl

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Binnenkort gaat stookwinkel verhuizen ?

Weer even een update van de stookwinkel πŸ˜‰ Lekker bezig Jan! Topper!!!

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: pruimen hoe stookwijn maken

Bovenin het zoekwoord "pruimen"en "palinka" invoeren en verbaas je hoeveel hierover al is geschreven. Succes Kim. En cheers alvast πŸ˜‰

In forum Recepten

8 jaar geleden
RE: rookforum gezocht

Troet, lid hier van het stookforum, is ook een visroker.Hij heeft vast wel tips, is alleen momenteel een beetje druk.

8 jaar geleden
RE: Stoken met actieve kool

Zit nog effe te kijken..Mogelijk is bovenstaande link toch een hervulling voor distillaat filtering.Jan (stookforum) kan dit vast ophelderen of je deze versie ook in je turbo stookwijn kunt mikken. Mo...

In forum Stooktips

8 jaar geleden
RE: Stoken met actieve kool

Hoi Bobje89. Je hebt "het wiel" nogmaals uitgevonden. De stookwinkel verkoopt het.Momenteel tijdelijk uitverkocht zag ik. Schijnt goed te werken. Succes en cheers man πŸ˜‰

In forum Stooktips

8 jaar geleden
RE: Help, mijn rum mash vergist niet

Petrus, hou er rekening mee dat melasse suikers vrij snel verdwenen zijn en de na gisting vrij traag verloopt, (waterslot lijkt stil te staan). Vertrouw erop dat het gewoon goed gaat. Gooi niet, zoals...

In forum Stooktips

8 jaar geleden
RE: Te weinig stookwijn?

Kussensloop (niet gewassen met wasverzachter e.d.) en of een oude panty werkt ook goed. Kookzakken zijn er voor ontworpen en helemaal ideaal. Optimaal rendement bij het stoken.

In forum Stooktips

8 jaar geleden
RE: Te weinig stookwijn?

Ik heb nooit smaakverlies opgemerkt.

In forum Stooktips

8 jaar geleden
Pagina 153 / 237