Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Reflux versus helm Ja, foto!!! Of whatsapp hem naar mijn foon, post ik hem hier... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Te weinig stookwijn? Prima oplossing Basvo. Gewoon kraantjeswater erbij totdat je "safe"zit. De alcohol krijg je er toch wel uit, die verdampt als eerste. Ik doe het ook zo met restjes.(No waste)! 😉 |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Poire william, met de peer in de fles! Foto please Har! Leuk man!! |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Reflux versus helm Een ijsmachine..Klinkt goed Lummel! Jij bent ook van alle markten thuis. Stook ze, blijf posten en cheers alvast man! 😉 |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Drankprobleem Andre, ik ken hem ergens van... 😉 |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Mooi geschreven William. Niets aan toe te voegen. Ik dacht dat deze discussie al gevoerd was. Inderdaad heeft de belastingdienst facturen, op jouw naam, verkocht, in hun bezit. Ieder bedrijf moet zijn... |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: spiriferm Klopt, was van Alcotec fruitgist. Heb er zelf ook mee geëxperimenteerd en blijkt die goeie ouwe bakkersgist net zo succesvol als de turbogist. De tijdwinst zit hem in de ingebouwde gist starter en gis... |
In forum Gist vragen |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Psies, dat soort vragen: Wat is er nodig, van goedkoop tot luxe oplossingen. Met een grote pan en een vergistingsvat met waterslot kom je al een eind maar vanaf hier laat ik Munkerik liever aan het wo... |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Nou...ik ook Erik. Ik heb op de BBQ biertjes van Munkerik mogen proeven en super bier uiteraard. Dit moet iedereen kunnen doen. Volgende maand moet ik, denk ik, maar op stookwinkel en forum tour. Via ... |
8 jaar geleden |
|
RE: Binnenkort gaat stookwinkel verhuizen ? Update 23-08-2018 |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Kan je hier binnenkort komen filmen Lijkt me super gezellig! |
8 jaar geleden |
|
RE: Beginners informatie. LEES DIT EERST!
|
In forum Moderator Club! |
8 jaar geleden |
|
RE: Binnenkort gaat stookwinkel verhuizen ? Update 14.30uur 21-08-2018Hierbij de eerste foto's van de Stook-drive-in-winkel 😉Lekker bezig Jan! |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Binnenkort gaat stookwinkel verhuizen ? Gekkenhuis! In navolging van de MC Donalds een stookwinkel Drive in?? Ideaalllllll maak me gek!! 😉 😉 😉 |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Klaringsmiddel wil niet Hahaha, ja man, al dat wachten... Ik vind dat je genoeg op de proef bent gesteld. Wegstoken die zooi, maak er wat lekkers van en dan genieten! |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |