Forum antwoorden aangemaakt

RE: Binnenkort gaat stookwinkel verhuizen ?

Jan, Nip tip van Nim, neem een lekkere borrel voor het slapen gaan en laat alles maar op je afkomen. Tevens verantwoord als voor -verdoving. Je armen worden namelijk een meter langer en je ruggengraat...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Klaringsmiddel wil niet

Psies Deentjuh, ik zeg: na 7 dagen is turbogist in suikerbeslag optimaal dus na 10 dagen richting ideaal. Probeer eens een proefbatch. Gooi 3 liter of zo iets in je ketel en ontdek dat je goed bezig b...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Marc en alle anderen, welkom! En laat eens lezen waar je mee bezig bent 😉En ChrisV,(de man waarvoor zelfs je potentiële schoonmoeder je voor gaat waarschuwen...haha), fijn dat je er weer bent man! Che...

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden

Hoi Willem77, welkom! Ik heb al een tip geschreven voor je over actieve kool.Heel veel plezier en cheers man! 😉

8 jaar geleden
RE: Smaak verbeteren na het stoken

Hoi Willem, actieve kool bestaat uit kleine stukjes kokosnoot die men heeft laten verkolen door verhitting. (google: actieve kool of active charcoal).Nadat het laatste houtgas is verdampt hou je zuive...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Alcohol in het nieuws

Steeds meer wijnboeren in NL.<KLIK> Bron SBS6.

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden

En ja hoor, daar gaat mijn laatste restje aardappel wodka uit Oekraïne. Op de nieuwe ruimte!!Jan, mooi man, gefeliciteerd!!! Cheerssss!

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat

Klopt Erik, ik kom al een eind. Ik broed wel op een filmpje waarin we op video samen een bio biertje in elkaar gaan knutselen. Wat handig kan zijn voor beginnende leden, zodat ze stap voor stap het ku...

8 jaar geleden

Hoi Veldrijder en alle andere nieuwe leden hierboven, hartelijk welkom!Wie weet heeft Jan(stookforum) nog wel een tonnetje melasse voor je beschikbaar om echte rum te maken. Moet wel een tip geven: De...

8 jaar geleden

Als je teveel gezopen hebt, kun je ze zien vliegen.Nog leuker is het als je ze ziet vallen! Maar ja...

8 jaar geleden
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat

Heey Erik, ik heb dit topic even gemist maar goed bezig man! Ik zit te denken aan een mini docu over je producten in elkaar te gaan flansen.In elk geval erg mooi dat je hier ingesprongen bent. Krijg e...

8 jaar geleden

Jeetje hee Jan, wat een ontwikkelingen! Zooo goed bezig!!Je verwarmingsdingetje kun je ook oplossen met ouderwetse plafond ventilatoren. Drukken de warmte naar beneden als het koud is en bij tropisch ...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Ok, klopt dus niet helemaal. Maakt niet uit, ik krijg van die tabel er evengoed dorst van.Pssstklick... hmmm... wat kost een halve liter maaskantje eigenlijk? (Nim googled effe)...ahhh...49 eurocent p...

8 jaar geleden

Oekraïne klopt al niet. Is nog voordeliger dan in de tabel op een van de duurste, toeristische plaats: de Zwarte Zee. Daar is een halve liter koud pils in een pul zo'n 80 eurocent in kroeg/cafe/disco ...

8 jaar geleden
RE: Het mooi houden van koper.

Erik, Thijs moet die ketel ook nog aan gaan zetten he. Mijn buurmeisje zei dat een hete fohn haarlak al beïnvloed dus met deze vrouwelijke wijsheid in het achterhoofd...: Gaat Thijs zijn ketel ook omk...

In forum Mijn installatie

8 jaar geleden
Pagina 155 / 237