Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Het mooi houden van koper. Mogelijk besteden die het uit aan een poedercoating bedrijf zoals bijvoorbeeld deze: |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Vermogens regelaar te koop @Monoblock, puike werkstukjes, ziet er prima uit. Compliment! |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? wat als je die half vult of kan dat niet ? Gaat ook prima. Gist doet wat het doen moet, het maakt de gistcellen niet zoveel uit đIk zal eens rondkijken voor een extra smartstill of je leent de mijne?O... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? volledig vol of niet Erik, ik hoop dat Chris ook reageert op je vraag. Ik denk dat een beetje ruimte overhouden nuttig kan zijn om schuimvorming in je startfase van de vergisting op te vangen. |
8 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? Nog even snel "Hoe is het nu met?"...het kaasplankje (van pagina 2 van dit topic):Hierbij foto van Lummel. Ik zeg eet ze en cheers man! |
8 jaar geleden |
|
RE: Wijze spreuken over alcohol
|
8 jaar geleden |
|
RE: Wijze spreuken over alcohol Op de Jellinek (verslavings hulp bij alcohol/drugs), (ja echt!) staan ook hele leuke: |
8 jaar geleden |
|
RE: Wijze spreuken over alcohol Uitspraak van Lamleggertje: Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn. Het beste is er uit...Wacht met het afdoppen van je drankfles. Er kan nog een leeg glas voorbij komen.In de hemel is geen bie... |
8 jaar geleden |
|
RE: Wijze spreuken over alcohol
|
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Hoi Pjotr, lekker bezig man! Welkom en hou je hoofd en je koelwater koel bij alles wat je doet! Cheers đ |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Hoi Patrick, en alle anderen die zich inmiddels hebben aangemeld: Hartelijk welkom.Momenteel zijn er veel forumleden op vakantie dus vandaar dat het hier rustig is op het forum. Heb ik dan ook de Turb... |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Troet, ik ga er vanuit dat dergelijke mandjes of korven al bestaan en anders is het wel te maken. Als horrengaas voldoet is dat ook een mooie oplossing toch? |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Als ik zo effies nadenk...het klopt echt! ChrisV 18 kinderen! Holy moly...Dus als je ooit in een ziekenhuis komt, nooit zeggen dat je forumlid bent van Stookforum. Anders duwen ze je gelijk met een k... |
8 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? Jaa Jan, Thankx man! |
8 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? Tja...Munky je hebt weer een punt hoor. Klinkt gooood! En bedankt 4 the tip. Nu zin om met een melkbus een kaas af te schieten... đ |
8 jaar geleden |