Forum antwoorden aangemaakt

RE: Waar zit iedereen ?????

🙂

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden

A real Nimrax.. Dat is het zowieso. Zelfs het buskruit hiervoor is zelf gemaakt.Ik post hier straks een foto van wat het geworden is.

8 jaar geleden

Linksboven op het plankje is nog plek daarvoor....

8 jaar geleden

Lummel, NICE! En voor jullie kost ie niks natuurlijk.W.App maar effe je adres dan stuur ik m op. 🙂 (Zeg maar waar je die NR1 wilt hebben, dan voeg ik die even toe).

8 jaar geleden

Jan verkoopt toch geen kaas Erik? Maar ik snap wel dat het een ideaal onderzettertje is. Beter dan een bierviltje 😉 Cheers mannen!

8 jaar geleden

Ik zit te klooien met vuurwerk tijdens brandfase2 (BBQ verbod door de droogte, enz enz) dus perfect om een kaasplankje te branden met quickmatch in de achtertuin...<KLIK>

8 jaar geleden
RE: Kirsch van morellen (zure kers)

Jan, het lege kratje waar alle drankflessen in zaten die je hebt weg gemieterd ;-), zit statiegeld op bij de Jumbo. Verder belde microsoft afgelopen vrijdag telefonisch weer dat je nog steeds in mijn ...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Takken versnipperaar/hakselaar

Heey die @ndré,Ik heb hier ervaring mee. Was alleen niet om te fermenteren maar om vogels in het bos te voederen tijdens een extreem koude winter in 1990. Als vrijwilliger bij staatsbosbeheer, ik was ...

8 jaar geleden
RE: De stookforum BBQ 2018, er zijn foto's ?

Troet, sjongejonge, wel een dubbel gevoel zo he?Probeer de leuke momenten vast te houden man!

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Vakantie

Chris en Adriana, heel veel plezier, voor zover daar sprake van is met al die overledenen om jullie heen maar realiseer je dat niets voor altijd is. Tijd heelt alle wonden en ooit zijn we een keer de ...

8 jaar geleden
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018

Nog een foto ontvangen van 1 van onze leden, hij kreeg hem niet gepost.Dus hierbij doet Nim nog een verwoede poging: (Ik moest hem 2x verkleinen, image was te groot) Bauke, dank en Cheers 😉

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Alcohol in het nieuws

De Heikosband exclusief op stookforum bbq. Meer op topic BBQ 30 juni 2018 <klik>

8 jaar geleden

En de Heikosband kleine VIDEO voor een kleine indruk. Have fun en Cheers 😉 <KLIK>

In forum Stookforum

8 jaar geleden

In forum Stookforum

8 jaar geleden

BBQ 2018 Foto's:

In forum Stookforum

8 jaar geleden
Pagina 157 / 237