Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Stel je even voor Hahaha van nip naar wip. Is meer een Kim Holland dingetje.Graag gedaan Topcase en inderdaad, er leiden meer wegen naar het land der benevelden..(hemel?) en schroom vooral niet als je iemand kunt verde... |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Welk leed heb jij mensen aan gedaan met je filmpjes Uhhh... hooguit mensen op verkeerde ideeën gebracht... Ach, Jan snapt me wel.Tip: niet teveel meer zuipen, doe dat maar na het bonken. Cheers en wip... |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Hee Willempy, ja dat klopt.(youtube: nimraxremixes - alcohol stoken deel 1 en 2 en later deel3 over rum). Dat is hoe mijn eerste keer verliep. Nu doe ik het als hierboven beschreven. Niet meer overhev... |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Heey Topcase, maak je geen zorgen, tot aan de BBQ ga ik niemand meer "jennen" want Nim kan 2 blauwe ogen en een 4e nekhernia zich niet veroorloven. 😉Fijn dat je je al thuis voelt en als het om stook z... |
8 jaar geleden |
|
RE: Gekke probeersels @Willempy, ik zie je vraag nu pas. Ja,het was een prima St.Maarten snoep borreltje. Zelfs iets beter dan de standaard suikervergisting op turbogist.@Bas, ja mooi he. Het residu na het stoken door de g... |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: Ozon test Ik lees ook dat er kankerpatienten zijn die vers geozononeerd water drinken Klopt helemaal. Zuurstof is anti-kanker. Zo, nu eerst effe een peukie roken 😉Leuk topic dit. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Mirjam, Henk en Topcase, hartelijk welkom! |
8 jaar geleden |
|
RE: forum test topic (alleen om te testen) EindeTest; Cheers! 😉 |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: forum test topic (alleen om te testen) nee he,daar gaan we weer!Test |
8 jaar geleden |
|
RE: Gekke probeersels Heey Bas, jazeker heb ik dat. CocaCola met gist. Geen goed idee.De sint-Maarten snoep opbrengst van mijn buurmeisje in 2012 (geruild voor vers snoep uit de supermarkt), nou dat was wel een succes. Tij... |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018 Marius, Omdat de camping geluidsrestricties heeft opgelegd dit jaar heb ik een FM zendvergunning van agentschap telecom gekregen voor 30juni2018,Goedgekeurde 150 watt stereo FM zender (PLL&RDS) ge... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Rum maken (eerste keer) Dit had ik je 3 dagen geleden al voorspeld. (Check mijn post hierboven). Relax man, geef het de tijd. Het komt echt goed. Vooral na distillaat veroudering. Als je de discipline kan opbrengen om het me... |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Da's trouwens altijd zo. Heb je pijn? ja shit. Pijn weg: snel vergeten.. Ik lees nooit gebruiksaanwijzingen eigenlijk. Kom je toch verrassend ver mee..Niet helemaal altijd,ok..dan denk je: was ik nu t... |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Heey Gerardius Gerrit, welkom in ons midden! Een echte levensgenieter zo te lezen. Heel veel plezier hier! Cheers man! |
8 jaar geleden |
|
RE: Vijver/aquarium-pompje geslotenkoelkring Marius, ik heb een pompje (die van 15 euro op de website <KLIK>) En als je daar een transparant aquarium slangetje aan koppelt ben je er al. |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |